رئیس پلیس فتای مازندران از دستگیری سه کلاهبردار اسکیمری با هشت فقره کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش سارخبر، سرهنگ سامع خورشاد از دستگیری سه کلاهبردار اسکیمری با ۸ فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: در پی مراجعه هشت نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سه کلاهبردار حرفه‌ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ خورشاد در ادامه اظهار داشت: متهمان که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت وجه از حساب مالباختگان کرده بودند، پس از هماهنگی‌های قضائی در اقدامی عملیاتی به دام افتادند.
وی، ادامه داد: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از این افراد مجموعاً به مبلغ ۲ میلیارد یال اعتراف کردند و موضوع همچنان در دست بررسی است.
رئیس پلیس فتا استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن حفظ هوشیاری در هنگام خرید کالا و خدمات از افراد ناشناس و دوره گردان‌ها با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در حساب بانکی خود، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image