سارخبر: فرماندار شهرستان فریدون کنار در پیامی حوادث تروریستی حرم حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و شهادت تعدادی از هموطنانمان را در این حادثه به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های آنان تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدون کنار دکتر حسین منفردی در پی حوادث تروریستی حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تروریستی  در ساختمان اداری مجلس و صحن مطهر امام (ره) که با قصد به شهادت رساندن عزیزمان صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف ایران را نمایان کرد.
دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست های بزدل بدانند امروز مردم و مسئولان بیش از هر زمان دیگر دست در دست هم و با وحدت و انسجام پشت سر رهبری و دولت تدبیر و امید همچون سالهای حماسه ساز دفاع مقدس در برابر هر گونه تعرض، جانانه خواهند ایستاد و هر نقشه ی شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده های شهدا همچنین مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، امیدوارم با حفظ آرامش و وحدت بیشتر به دشمنان ثابت کنیم که آنها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

حسین منفردی
فرماندار شهرستان فریدون کنار

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image