مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران مازندرانی می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های اهدایی خود را غیر حضوری پرداخت کنند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ،رضا نوروزی جعفری ، مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهارداشت: مردم نیک اندیش استان می توانند کمک های خود را غیر حضوری از طریق شماره کارت۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴بانک صادرات واریز کنند.

وی افزود: همچنین مازندرانی های نیکوکار می توانند تا پایان اسفند مراحم نقدی خود را از طریق  تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷  و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک های خود را در آستانه فراررسیدن بهار طبیعت به نیازمندان پرداخت کنند و یا با ارسال عدد ۳ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ کمک های غیر نقدی خود را به نیازمندان اختصاص داده تا با مشارکت هم “عید را به خانه هایشان ببریم”.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به مددجویان اقداماتی انجام داده است، گفت: مددجویان مازندرانی می‌توانند ۳۶ مورد خدمات را از طریق درگاه اینترنتی ثبت و به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

وی افزود: مددجویان قادر به انتخاب و ثبت خدماتی از ۳۶ خدمت خواهند بود که شرایط استفاده از آن خدمات توسط سیستم و به صورت هوشمند احراز شده باشد و در این روش مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image