مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت:  سوخت زمستانی و جایگزین در انبارهای منطقه ساری برای فصل سرما و شرایط بحرانی ذخیره سازی شد.

با برنامه ریزی های انجام شده و تمهیدات لازم که از ماههای قبل در دستور کار قرار گرفت تامین، ذخیره سازی و توزیع به موقع سوخت در فصل سرد سال بدون وقفه انجام خواهد شد و انبار نفت ساری از نظر ذخیره سازی در شرایط مطلوبی می باشد.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در جلسه هماهنگی که در آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور معاونین، مسئولین ستادی و رواسای نواحی تابعه به منظور توجیه دستورالعمل ها و آمادگی لازم برای فصل زمستان برگزار شد بیان کرد: با توجه به ذخیره سازی کافی انواع فرآورده های نفتی در انبار نفت ساری مشکلی در سوخت رسانی وجود ندارد.

رجب پور به تعامل و ارتباط لازم با مسئولان محلی و نمایندگان ، نظارت بیشتر منطقه در تحویل سوخت به بخشهای مختلف مصرف و آمادگی برای تامین سوخت مورد نیاز در منطقه کوهستانی اشاره کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط منطقه ساری و نواحی تابعه، این شرکت در شش ماهه دوم امسال با ذخیره سازی مطلوب در ماههای قبل هیچ دغدغه ای برای توزیع سوخت زمستانی ندارد.

سبحان رجب پور با اشاره به اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد،‌ افزود: حضور موثر روسای نواحی و همکاران آنها در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق صعب العبور با بازدیدها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت، همچنین بازدید از امکانات و آماده بودن تجهیزات جایگاهها، هماهنگی با وانت نفتکش ها و شرکتهای موزع گاز مایع در فصل سرما و بحرانی ضروری است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بر اطلاع رسانی از میزان سهمیه سوخت مصرف کنندگان و توزیع درست و به موقع سوخت به بخشهای مختلف استان تاکید کرد و افزود: با ذخیره سازی سوخت در انبارهای نفت منطقه ساری و ابلاغ کتبی به متولیان جهاد کشاورزی و صمت به منظور اطلاع رسانی به مصرف کنندگان سوخت در شرایط بحرانی ضرورت دارد.

مدیر منطقه ساری گفت: با برنامه ریزی انجام شده تدابیری برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیر قبل از شروع فصل سرما انجام شده است و لازم است کارشناسان این شرکت مسیرهای دوم منتهی به مناطق صعب العبور را مشخص کرده تا در زمانهای لازم سوخت این مناطق از این راهها تامین  شود و روستاهای ییلاقی و صعب العبور نگران تامین سوخت فصل زمستان خود نباشند.
رجب پور در ادامه با اشاره به سختیهای سوخت رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه و آمل، بیان کرد: مصرف کنندگان نفت سفید با ثبت نام در سامانه سدف، نسبت به دریافت سوخت از فروشندگیهای محل سکونت خود اقدام کنند و اینکار را به ماههای پایانی سال موکول نکنند و عدم توجه به ذخیره سازی در طول سال موجب اختلال در سوخت رسانی و مشکلاتی برای شرکت و مردم به دنبال دارد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image