• صفحه خانگی
  • <
  • اجتماعی
  • <
  • رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری عنوان کرد: تحقق گزاره اتکا به ظرفیت درون‌سازمانی

 رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری گفت: با تاکید جواد طالبی شهردار ساری، سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری، تمامی امور خود را با اتکا به ظرفیت درون‌سازمانی در دستور کار قرار دارد

به گزارش سارخبر به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، پیام ایمانی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری در گزارشی از اجرای طرح‌های عمرانی در جای جای کهن شهر ساری سخن گفت که با رویکرد تحقق گزاره توزیع متوازن خدمات در دستور کار قرار داد.
سنگ‌فرش بازار قدیمی شهر، ایجاد دسترسی برای خیابان ایده‌ال مسیر میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر و سکوی انتقال موقت زباله از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این سازمان در شهرداری ساری است که هر یک از این پروژه‎ها می‌تواند در بهبود سیمای شهری نقش مؤثری داشته باشد.
ایمانی به خودکفایی این سازمان در تولیدات بتن اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه گذشته ۱۸ هزار و ۳۵۶ تن بتن در جهت مصارف عمران و آبادانی شهر تولیدشده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری میزان تولید نوه بتنی را ۷ هزار و ۴۵۵ و بلوک را ۲۱ هزار و ۸۷۰ عدد عنوان کرد و افزود: در همین مدت ۱۳ هزار ۹۵۵ عدد جدول در واحد تولیدات این سازمان تولیدشده است.
وی شمار موزاییک تولیدی را ۵۵ هزار ۹۰۶ عدد اعلام کرد که نشان از خودکفایی این سازمان در تولید موزاییک است.
ایمانی به اجرای نوه بتنی از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در بازده زمانی هفت ماه گذشته بیش از ۱۳۱۷ متر نوه در سطح شهر اجرا شد.
وی میزان پیاده‌روسازی را در همین مدت بیش از ۷ هزار مترمربع اعلام و هدف از اجرای این پروژه‌ها را ارتقاء کیفیت و مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح شهر به‌منظور تسهیل درآمد و شد عابران و زیبایی بصری عنوان کرد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری میزان بتن‌ریزی سطح شهر را یک هزار و ۶۸۶ مترمکعب اعلام کرد و افزود: سازمان عمران شهرداری در همین مدت ۷۰۰ متر کانال در سطح شهر اجرا کرد.
وی با اشاره به پروژه سکوی زباله از پیشرفت مطلوب این پروژه در مرکز استان خبر داد و میزان پیشرفت پروژه بازار نرگسیه را ۷۵ درصد اعلام کرد.
ایمانی به تأکید طالبی شهردار ساری در خصوص توزیع متوازن خدمات اشاره کرد و از آسفالت‌ریزی بیش از ۱۱ هزار مترمربع ظرف پنج ماه گذشته در سطح شهر خبر داد و افزود: تمامی اقدامات صورت گرفته با بهره‌مندی از توانمندی نیروهای داخلی انجام‌شده است.
وی افزود: سازمان عمران شهرداری تلاش می‌کند باکار شبانه‌روزی و انجام عملیات عمرانی خدمات شایسته‌ای را به شهروندن ساروی ارائه کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image