آئین افتتاح پروژه آبرسانی روستای آهودشت با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران، شریفی فرمانده سپاه ناحیه ساری و هادیان بخشدار کلیجانرستاق برگزار شد. ‎

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در آئین افتتاح پروژه آبرسانی روستای آهودشت بخش کلیجانرستاق که با حضور شریفی فرمانده سپاه ناحیه ساری برگزار شد، با تاکید بر اینکه دغدغه دولت سیزدهم  و سپاه پاسداران، محرومیت زدایی است، گفت: مشارکت سپاه در محرومیت‌زدایی ترسیم‌گر افق‌های روشن در توسعه مرکز استان مازندران است. این نهاد انقلابی در شهرستان ساری با مردم و در کنار مردم، در حوزه‌های سازندگی، تولید، اقتصاد و نظارت بر بازار و دیگر موضوعات حضور موثر دارد.
فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها و رفع مشکلات روستاها، رویکرد دولت سیزدهم است، اظهار کرد: استفاده کامل از فرصت‌های پیش آمده و آمادگی برای ایجاد جهش در جهاد خدمت به روستا‌های محروم شهرستان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها ضروری است.
وی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در توسعه روستایی، گفت: یکی ازمهمترین عوامل رشد و توسعه اجتماعی اقتصادی یک جامعه به ویژه درجوامع روستایی، نقش و حضور فعالانه مردم در کارها و فعالیت‌های مربوط به روستای خود است زیرا بدون همیاری، هما‌فزایی، همکاری و مشارکت مردم، توسعه مفهومی نخواهد داشت.
گفتنی است پروژه آبرسانی روستای آهودشت با در اختیار قرار دادن سه هزار پانصد متر لوله توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری و مشارکت مردمی و عملیات اجرایی دهیاری این روستا به بهره‌برداری رسید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image