• صفحه خانگی
  • <
  • اجتماعی
  • <
  • رئیس پلیس راه مازندران مطرح کرد؛اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های استان گفت: محورهای هراز و کندوان عصر جمعه با اعلام پلیس راه یک طرفه می شوند.

به گزارش سارخبر، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در راه‌های استان گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیرماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب افزود: در این مدت تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
وی تاکید کرد: درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کندوان محدوده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلرها در جاده هرازکماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از جاده هراز ممنوع می‌شود.
سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image