• صفحه خانگی
  • <
  • اجتماعی
  • <
  • در شب میلاد امام مهربانی ها؛ اجتماع بزرگ امام رضایی ها در بوستان ولایت برگزار شد

اجتماع بزرگ امام رضایی ها، در شب میلاد امام مهربانی ها با حضور فرماندار مرکز استان، اعضای محترم شورای شهر، معاونین شهردارو روسای سازمان های تابعه شهرداری ساری و با حضور پر شور شهروندان ساروی در آمفی تئاتر بوستان ولایت برگزار شد.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری جشن بزرگ میلاد “امام مهربانی ها” امام رضا علیه السلام در راستای پویش ملی اجتماع امام رضایی‌ها شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور فرماندار مرکز استان، اعضای محترم شورای شهر، معاونین شهردار و روسای سازمان های تابعه شهرداری ساری با حضور پر شور شهروندان ساروی در آمفی تئاتر بوستان ولایت برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد و با حضور خادمان حرم مطهر آن حضرت که حامل پرچم متبرک آستان مقدسش بودند؛ مزین گردید.
در ابتدا محمدعلی نوبخت فرماندار ساری ضمن تبریک ولادت امام رضا علیه السلام، تاکید کرد: ایجاد نشاط و همدلی در میان مردم لازمه جامعه امروز است.
وی با اشاره به پویش ملی اجتماع امام رضایی ها، افزود: با وحدت و همدلی می توان بر توطئه دشمنان و مشکلات فائق آمد.
در ادامه سید حسین یوسفی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری با تبریک میلاد امام هشتم علیه السلام بر لزوم وحدت ملی تاکید کرد.
وی افزود: این روزها بیش از پیش باید حواسمان به دین، فرهنگ و کشورمان باشد.
یوسفی با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام در یکی از فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کن فرانسه، گفت: در آن سوی مرزها میلیاردها تومان برای تخریب و تحقیر فرهنگ و دین ما هزینه می شود که آگاهی و بیداری بیشتر ما در حفظ ارزش هایمان را می طلبد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم ایجاد فضای نشاط و شادی در شهر، تصریح کرد: شادی آفرینی و حفظ ارزش ها، افزایش سلامت جامعه و کاهش آسیب می شود.
وی همچنین با اشاره به جشن های برگزار شده از سوی سازمان فرهنگی در چند ماه اخیر، گفت: ساری رویداد گردشگری ۲۰۲۲ را در پیش دارد که همت همه شهروندان در بهره مندی ساری از این فرصت مهم را می طلبد.
در پایان یوسفی با اشاره به اتفاقات تلخ گذشته در بدنه شهرداری، تصریح کرد: اعتماد عمومی خدشه دار شده است و از شهردار محترم، مدیران استانی و شهری عزیز خواهشمندیم که بحث فرهنگی را در اولویت برنامه‌های شهر قرار دهند.
در حاشیه این مراسم احسان مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی نیز هتک حرمت به ساحت مقدس امام هشتم علیه السلام را محکوم کرد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین آموزش و فرهنگ سازی در جامعه برای آگاه سازی مردم، رسالت مهمی است که سازمان فرهنگی بیش از پیش برای آن تلاش می کند.
وی با اشاره به برنامه‌های متنوع تابستانی برای شهروندان، گفت: سرگرمی ها و آموزش های فرهنگی، ما را در حفظ ارزشها و دفاع از باورها و اعتقادات مان کمک می کند که سبب پیشرفت جامعه است.
گفتنی است از دیگر بخش های این مراسم اجرای تئاتر، سرود، مسابقه، اهدای جوایز، نورافشانی و پخش موسیقی بود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image