جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در هشت شهرستان خبر داد و گفت: ۲۳۸ نفر از مجرمان تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید موسی حسینی در بازدید از دستاوردهای طرح ظفر ۹ پلیس آمل، گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان مازندران، طرح ظفر ۹ با رمز عملیاتی یا زینب کبری (س) و با بکارگیری ۱۲۸ تیم عملیاتی به صورت همزمان در ۸ شهرستان گلوگاه، نکا، سیمرغ، بابلسر، فریدونکنار، آمل، چالوس و رامسر به مرحله اجرا در آمد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به منظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح ۲۹ عامل افیونی و ۲۱ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۱۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد. سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری ۸۴ سارق، یک خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.
وی از دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۳۸ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.
حسینی به کشف ۲۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک قبضه سلاح جنگی در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ۴ تن چوب جنگلی و یک دستگاه موتور سنگین قاچاق نیز کشف شد.
سرهنگ حسینی از توقیف ۵۵ خودرو و ۲۱ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد.
جانشین انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image