مدیرعامل هلال احمرمازندران از واکسیناسیون ۴۸ هزار و ۳۵۸ نفر در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی فخاری گفت: ۴۸ هزار و ۳۵۸ نفر از شهروندان و گروه‌های سنی واجد شرایط تاکنون در مراکز تجمیعی واکسیناسیون جمعیت هلال احمر مازندران مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

این مرکز در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل تجهیز شد که عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گره‌های هدف نیز زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال انجام است.

به گفته فخاری ۴۱ هزار و ۶۱۵ دز از واکسن‌های تزریق شده از نوع سینوفارم، ۴۵ هزارو ۳۷ دز آسترازنکا، ۲۱۲۷ دز کووبرکت و ۷۹ دز نیز از نوع سابرینا (کووپارس) بوده است.

یک هزار و ۱۹۷ نفرعضو داوطلب و یک هزار و ۱۷۳ نفرعضو جوان جمعیت هلال احمراستان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات مشارکت دارند.

به گفته فخاری جمعیت هلال احمر مازندران از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image