سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آماده باش بیمارستان های دولتی و خصوصی استان برای ارائه خدمات به مبتلایان کرونا در پیک ششم خبر داد.

به گزارش سارخبر، به نقل از مهر، فرهاد غلامی صبح دوشنبه در نشست فوری ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در باره بررسی وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: پیش بینی می‌شود شمار مبتلایان در این پک به ۲.۵ برابر پیک پنجم برسد.
وی با اعلام آماده باش به همه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان بر لزوم آمادگی کاکل مراکز درمانی استان با توجه به افزایش ناگهانی بیماران مبتلا و مراجعه کننده تاکید کرد و گفت: تسریع در واکسیناسیون گروه‌های هدف امری الزامی است.
وی از گروه‌های هدف خواست نسبت به تسریع در واکسیناسیون به ویژه دوز سوم واکسن اقدام کنند و گفت: باید برای فروش کردن بیماری تلاش کرد.
قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه تاکنون بیش از پنج میلیون و ۳۰۹ هزار دوز واکسن در استان تزریق شد، گفت: از این میزان ۸۹۶ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال دوز سوم را تزریق کردند.
یو با اظهار اینکه ۴۰ درصد گروه هدف بالای ۱۸ سال نسبت به تزریق واکسن دوز سوم اقدام کردند، گفت: در این زمینه شاهد عقب ماندگی هستیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image