به مناسبت ششمین روز از هفته دولت ۲۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان های سیمرغ، جویبار و سوادکوه شمالی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سار خبر ، به مناسبت هفته دولت ۱۲ طرح در شهرستان سیمرغ، ۴ طرح در جویبار و ۴ طرح در سوادکوه شمالی به بهره برداری رسیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۲ طرح اشتغالزایی تحت پوشش این نهاد به بهره برداری رسیده است، افزود: به مناسبت هفته دولت طرح گلخانه ایی در فضایی به مساحت ۶۰ متر مربع و با اشتغالزایی ۲ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده است.

علی مراد نصوری  با بیان اینکه برنامه داریم تا در سال جاری ۲۷۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را اجرایی کنیم که از این میزان حدود هفت میلیارد تومان تخصیص یافته است، گفت: از این میزان اشتغالزایی برای ۵۳ نفر آغاز و ۱۳۰ نفر هم برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار بهره برداری از مسکن محرومین در روستای علی آباد از بخش گیلخواران خبر داد و گفت: یک واحد مسکن محرومین در فضایی به مساحت ۸۵ متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

نصوری بیان کرد: برنامه داریم تا پایان امسال ۳۲ مسکن مددجویی را افتتاح و تحویل متقاضیان قرار دهیم.

به مناسبت هفته دولت پایش تصویری روستای علی آباد از بخش گیلخواران با هزینه ایی بالغ بر ۷۴ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۱۱ طرح اشتغالزایی تحت پوشش بهزیستی به بهره بردرای رسیده است، افزود: برای هر یک از این طرح ها یک نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شده اند و مجموع اعتبار این طرح ها هم ۵۵۰ میلیون تومان بوده است.

مجتبی حبیب نژاد روشن با اعلام اینکه به مناسبت به هفته دولت تعریض آسفالت محور کیاکلا به بهنمیر به طول ۵ و نیم کیلومتر به بهره برداری رسیده است، گفت که برای اجرای این طرح هم ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت سه طرح اشتغالزایی در رشته های گردشگری و خواربارفروشی به بهره برداری رسیده است، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان به بهره بردرای رسید که برای هر طرح یک نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

علیرضا عابدی فیروزجائی در پایان گفت که تاکنون ۶۰ طرح اشتغالزایی در رشته های گردشگری، دامداری سبک، سنگین، زنبورداری، خدماتی و تولیدی به مبلغ ۳ میلیارد تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

به مناسبت هفته دولت یک واحد پذیرایی بین راهی در روستای نفت چال از شهرستان سوادکوه شمالی به بهره برداری رسیده است . این طرح در ۲ طبقه و در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image