• صفحه خانگی
  • <
  • مازندران
  • <
  • کلاچ اتوماتیک محصول دانش بنیان مخترع مازندرانی/ قابل نصب بر روی انوع خودروها

محمد محمد زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اتفاق بزرگی در صنعت خودرو افتاده است اظهار کرد: در این صنعت از تجربه ۱۱ ساله ما استفاده می شود.

مخترع مازندرانی درباره اختراع کلاچ برقی گفت : با اشاره به اینکه سودمان را به حداقل رساندیم تا رقابت بهتری داشته باشیم و با افزایش تولید و کاهش سود شرکت قیمت ها را منطقی نگه داشته ایم.

سودمان را به حداقل رساندیم تا رقابت بهتری داشته باشیم/ مشکل فضای تولید و حجم سرمایه گذاری داریم

وی به عملکرد کلاچ اتوماتیک تشریح کرد و گفت: کلاچ اتوماتیک یا کلاچ برقی اتاکو یک سیستم کلاچ اتوماتیک هوشمند و یک دستگاه الکترومکانیکی فوق پیشرفته است که پس از نصب آن بر روی خودرو دیگر نیازی به گرفتن کلاچ با پا برای تعویض دنده و یا نیم کلاچ نمی باشد. نصب این سیستم برروی خودرو سبب می شود بدون تعویض یا دستکاری در گیربکس البته با هزینه ای بسیار کمتر خودرو شما در ترافیک و یا سر بالایی ها دقیقا مشابه خودروی دنده اتوماتیک عمل نماید. به طور خلاصه از لحظه استارت خودرو تا زمان خاموش نمودن خودرو، به هیچ عنوان از پدال کلاچ استفاده نمی شود.

این مخترع کلاچ برقی اظهار کرد: ثبت این اختراع سبب ایجاد اشتغال برای جوانان زیادی شده زیرا صفر تا صد طراحی سیستم در داخل شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ نیرو در ۲۰۴ شعبه در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: ۱۲ مرکز ما به دلیل شیوع کرونا راه اندازی نشد.

محمد زاده با بیان اینکه محدودیتی برای تولید نداریم. گفت: ظرفیت تولید و فروش ما بسیار بالاست به طوری که به همه ظرفیت های خودرو ساز پاسخگو هستیم.

این مخترع کلاچ اتواتیک اظهار کرد: تمامی قطعات تولیدی ما داخلی بوده و طراحی آن توسط مهندسان خودمان صورت می گیرد. بنابراین محدودیتی برای افزایش تولید نداریم.

محمدزاده گفت: در طراحی شرایط تحریم هم مدنظر قرار گرفته است و تعداد تولیدی های مدنظر به راحتی راهی باز مصرف شده اند.

مخترع مازندرانی کلاچ اتوماتیک با اشاره به اینکه با افزایش تولید و کاهش سود شرکت قیمت ها را منطقی نگه داشته ایم. گفت: دستگاه آماده به فروش با تیراژ یک میلیون تولید شده است.

*مشکل فضای تولید و حجم سرمایه گذاری داریم

این مخترع گفت: تلاش ما بر این است تا کلاچ اتوماتیک در خط تولید خودروسازی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت اتاکو مزیت های کلاچ برقی را بر شمرد و افزود: از لحظه‌ای که این دستگاه بر روی خودرو نصب می‌شود و از زمان روشن کردن خودرو تا خاموش کردن، نیازی به پدال کلاچ ندارید. زیرا دستگاه عملکردی مانند گیربکس اتوماتیک دارد و از عملگر مکانیکی تشکیل شده است.

وی گفت: در ادامه روند به‌روزرسانی این دستگاه، کلید را تاچ تعبیه کردیم که آپشن مهمی برای مشتری است و میزان فروش ما را اضافه کرد.

محمدزاده با اشاره به اینکه گارانتی شرکت ما بدون قید و شرط است اظهار کرد: تنها شرکتی هستیم که تاییدیه پلیس راهور ناجا را نیز دریافت کردیم.

کلاچ اتوماتیک روی تمام خودروهای داخلی و خارجی که دارای گیربکس دستی هستند قابل نصب است

 وی با بیان اینکه ارتباط با مدیران خودروساز بسیار سخت است و در این میان ممکن است دچاد دلال ها شویم، اظهار کرد: اگر‌خودروسازان همت و مسئولان استانی از ما حمایت کنند تا محصول را به خودروساز معرفی کنیم قطعا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

محمدزاده هزینه نصب کلاچ اتوماتیک را ۲میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برشمرد و افزود: این هزینه شامل نصب و ۱۸ ماه گارانتی است که این گارانتی با افزودن مبلغ کمی تا پنج سال افزایش می‌یابد.

تاکنون هیچ تسهیلاتی به ما اختصاص ندادند

مخترع مازندرانی کلاچ برقی خاطر نشان کرد: این دستگاه روی تمام خودروهای داخلی و خارجی که دارای گیربکس دستی هستند قابل نصب است.

وی ادامه داد:  هماهنگی دستگاه با خودروی جدیدی که وارد کشور می شود ۲۴ساعت است.

مخترع مازندرانی کلاچ اتوماتیک، زمان نصب دستگاه بر روی خودرو را ۲تا ۴ ساعت برشمرد و افزود: خریدار  در هر زمانی می‌تواند دستگاه را از خودروی خود جدا و روی خودروی دیگری نصب کند.

این مخترع کلاچ اتوماتیک و دستگاه ردیاب خودرو ادامه داد: تاکنون هیچ تسهیلاتی به ما اختصاص ندادند، اگر اسلامی استاندار مازندران باقی می‌ماند شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم، اسلامی چون می‌دانست تولیدکننده واقعی هستم از برنامه‌ها حمایت می‌کرد.

محمدزاده تصریح کرد: سه ماه قبل در جلسه‌ای پیشنهاد ایجاد حداقل هزار شغل به استاندار دادم، قبول کرد اما پس از آن هیچ پاسخی به من نداد.

وی گفت: ثبت اختراع این دستگاه به شماره ۹۲۸۳۴ انجام شده که صفر تا صد آن با توان داخلی شرکت اتاکو صورت گرفته است.

دزدگیرماهواره ای اتاکو

ردیاب خودرو | جی پی اس |

دستگاه ۳ کاره اتاکو

سوئیچ کارت اتاکو (Switch card

فلاشر اضطراری اتاکو (Emergency Flasher)

چراغ اتوماتیک (Auto Light)

از محصولات دیگر این شرکت دانش بنیان می باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با محصولات دیگر شرکت اِتاکو با آدرس سایت https://etaco.co مراجعه نمائید

شماره های تماس در ساری:

۰۱۱۳۳۳۵۵۵۵۲

۰۹۱۱۹۱۹۸۴۸۶

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image