روح الله سلگی

به گزارش سارخبر به نقل از فارس از ساری، روح‌الله سلگی در جمع روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی مازندران اظهار کرد: مردم مازندران با آیین‌های نوروزی پیوند دیرینه دارند و برای پاسداشت آن باید کوشید.

وی با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی در دیار علویان بر ضرورت احیا و بازسازی آن که در معرض تهدید قرار دارد تاکید کرد و افزود: دستگاه نفوذ فرهنگی غرب با بهره‌گیری از تمام امکانات دنبال استحاله فرهنگی در شمال کشور است.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران اظهار کرد: مازندران نوروز امسال برای پذیرایی از ۲۰ میلیون مسافر آمادگی دارد.

سلگی افزود: امسال برای اولین بار نوروزگاه‌های شهرستانی با نوروزخوانی به استقبال مسافران نوروزی خواهند رفت.

معاون استاندار مازندران گفت: ستادهای خدمات سفرهای نوروزی شهرستان‌ها بصورت مستقل و در هم‌افزایی با ستاد استانی وظیفه خدمات‌دهی به خیل عظیم مسافران و گردشگران را در ایام نوروز برعهده دارند.

وی از عزم قاطع استانداری برای ارزیابی و رصد خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خبر داد وافزود: ستادهای پیشتاز در خدمات‌دهی به مسافران نوروزی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

سلگی با اشاره به اهمیت تامین امکانات مورد نیاز مسافران نوروزی در شهرهای ساحلی مازندران افزود: برای این منظور فرمانداران و شهرداران استان پای کار آمده‌اند.

این مسؤول یادآورشد: بدستور استاندار مازندران تمامی امکانات و خدمات دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده ظرفیت اسکان دانشگاه‌ها ، مساجد و امامزاده‌های استان برای اقامت مسافران نوروزی بکارگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده مسافران نوروزی مازندران به هیچ وجه دغدغه اقامت شبانه در این استان نخواهند داشت.

سلگی با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری مازندران ،خواستار تلاش بیشتر رسانه ها و فرمانداران در این ارتباط شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image