• صفحه خانگی
  • <
  • سیاسی
  • <
  • سردار سلامی در آیین تشییع پیکرهای شهدا در شیراز:می‌خواهند ایران به زمانی برگردد که ۴۰هزار مستشار، سرنوشت ایران را تعیین میکردند

به گزارش سارخبر به نقل از فارس از شیراز، سرلشکر سلامی امروز در جمع مردم شهیدپرور و عزادار شیراز در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۳ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) که چهارشنبه شب ۴ آبان‌ماه توسط یک تروریست تکفیری رخ داد، اظهار داشت: امروز چهره واقعی شیراز مشخص است، اگر شما مردم شیراز در دشت کربلا بودید امام حسین(ع) تنها نمی‌ماند و آن حادثه خونین رخ نمی‌داد.

وی افزود: امروز روح امام حسین(ع) در کالبد این مردم جاری است و اگر شما آن روز بودید، علی اصغر  امام حسین با تیر سه شعله روی دستان پدر جان نمی‌داد و کاروانی به شام نمیرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شما امروز امام مسلمین را در میان قلب های خود گرفته‌اید، در حالی که همه تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان از سوی شیاطین به سمت شما می‌آید اما این ملت با استقامت، سعادت، سرافرازی، شکوه، اقتدار، امنیت و پیشرفت رل به ارمغان می اورد و از آن صیانت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این چهره شیراز واقعی است، گفت: امروز ماهواره‌ها ببینند، امریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، صهیونیست‌ها و رسانه‌های دروغ‌پراکنی که می خواهند سیمای درخشان جامعه ما را تیره نشان دهند اگر کمی مردانگی دارند از آستان احمدی و محمدی، شیراز را ببینند این شیراز واقعی است، این ایران واقعی است.

سرلشکر سلامی افزود: امروز همه امده‌اند، امروز ایران با شرارت تعداد معدودی هرگز اسیب نخواهد دید.

او گفت: من به عنوان سرباز کوچک شما، فدایی شما،خادم شما و نوکر شما می گویم، دستانتان را می‌بوسم، خاک کف پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به صورتم می کشم چراکه شما عزت ولایت و زینت بخش اسلامید.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جوانان ما را مرده ببینند، کارخانجات را تعطیل ببینند، مدارس را تعطیل ببینند، دانشگاه را تعطیل ببینند، مردم را در خیابان مشغول شورش ببینند، تصویر دلخواه آنها از ایران یک کشور عقب افتاده، وابسته و نیازمند است.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: امریکا و انگلیس می‌خواهند ایران به زمانی برگردد که ۴۰ هزار مستشار سرنوشت ایران را تعیین می کردند، به زمانی برگردد که چادر از سر زنان کشیدند و عفت و حیا و معصومیت زنان ما را بر باد دادند، مشروب فروشی‌ها را گسترش دادند، آنها می‌خواهند دین ما را بگیرند ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

او در ادامه با سفارش به جوانان گفت: جوانان فریب‌خورده تعدادتان اندک هستند، وطن تان را نفروشید، با رزمندگانی ک شبانه روز در صحنه‌های دفاع از میهن سینه خود را سپر می‌کنند، تقابل نکنید، به صورت انها سیلی نزنید، لباس سربازی دشمن را نپوشید، مهره‌های شطرنج سیاسی دشمن نشوید ولباس سربازی امریکا را از تن دراورد.

اینده خود را تباه نکنید، این ملت اجازه عرض اندام به عناصر خارجی را نمی‌دهد.

اما شما دانشجویان نیز چهره روشن خود را با شعارهای زشت تیره و تار نکنید، شما آینده سازان این کشورید. چشمانتان را باز کنید تا حقیقت را ببینید، ای مردم در صجنه باشید، شما نظاره‌گر یک شکست تاریخی دیگر برای امریکا و طرفداران ان و یک پیروزی پرافتخار دیگر برای این کشور و ملت خواهید بود که بر شما مبارک خواهد بود.

او در ادامه تاکید کرد: حضور پر افتخار ملت چشم دشمن را کور و دشمن را وادار کرد شعله های اتشش را خاموش کند و خفقان گیرد.

وی افزود: امروز روح ما به یکدیگر پیوند خورد، چشمان شما چشمه اشک شد همه امدیم با خانواده شهیدان همدلی کردیم و این حجت‌های درخشان الهی را روی دست گرفتیم تا همه بدانند این ملت زنده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این توطئه ای ک این روزها و شب ها در سرزمین ما جاری است محصول به هم پیوستگی انگللیس، امریکا، عربستان و صهیونیست است، خاطرنشان کرد: همه اینها شکست های بزرگی طی این ۴۳ سال از ملت ایران دریافت کرده اند، وقتی شما ملت لانه جاسوسی را گرفتید تیر خلاص به هیبت خودساخته امریکا زدید او را تحقیر کردید و زیر پا له کردید.

وی افزود: رسانه‌های تحت سیطره عربستان بدانند رنگ ارامش نخواهند دید، ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا اخرین قطره خون برای تحقق ارزوهای زیبای رهبرمان در صحنه می‌ایستیم و همه را تحقق می‌بخشیم همانطور که در گذشته چنین‌کردیم.

او در پایان خطاب به کودکی که خانوهده‌اش را در این حادثه از دست داد،  گفت: آرتین امروز قلب ماست، ارتین عزیزم امروز قلب‌ها خانه توست، ما همه خادم توییم و روی مژه‌های چشم ما بزرگ خواهی شد و در طول تاریخ این رخداد را برای آیندگان تعریف خواهی کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image