فرماندار ساری با اشاره به قدمت بیش از ۲۰ ساله برخی طرح های نیمه کاره گفت: این طرح ها چهره شهر را زشت کرده است.

به گزارش سارخبر، به نقل از مهر محمدعلی نوبخت پیش از ظهر شنبه در شورای اداری ساری با تاکید براینکه در مدیریت شهری درپی استقرار عدالت اجتماعی باشیم، تصریح کرد: برای رفع فقر و تبعیض از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی افزود: بنا داریم با رویکرد اقتصاد عدالت محور، میل به اشرافی گری و ویژه خواری را از بین ببریم از این رو توجه به معیشت مردم کار شبانه روزی می‌طلبد و پاشیدن بذر امید در دل مردم و پیگیری و نظارت مستمر و داشتن برنامه ضروری است.
وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا برنامه نهضت خدمت رسانی به مردم را در ادارات عملیاتی کنند و ادامه داد: مردمی سازی دولت در بدنه ادارات در دستور کار قرار گیرد و در فرمانداری تحول مردم پایه و عدالت محور را با ایجاد شبکه همیاران مردمی را شکل خواهیم داد.
فرماندار ساری خواستار مشارکت مردم در امور مختلف شد و افزود: برخی از پروژه‌های نیمه کاره چهره شهر را زشت کرده و قدمت آنها به بیش از ۲۰ سال می‌رسد و تمام پروژه‌ها بازدید و برای آنها شناسنامه‌ای تهیه شده است.
نوبخت تصریح کرد: شریک کردن مردم و حل مسائل و مشارکت و قدرت مردم روح دمکراسی محسوب می‌شود و باید به آن بپردازیم و شبکه همیاران مردمی در این راستا گام برخواهد داشت.
وی با اظهار اینکه دستگاه‌های اجرایی باید پرونده‌هایی مختومه پروژه‌ها را باز کردیم، گفت: برخی از پروژه‌ها به عنوان قلک دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image