نشست هم اندیشی اعضاء خانه مطبوعات و بسیج رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نشست هم اندیشی اعضاء خانه مطبوعات و بسیج رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سالن کنفراس آن اداره کل برگزار شد.
در این نشست،حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاثیر بالای رسانه ها برافکارعمومی گفت: رسانه ها نباید تاجایی تنزل بیایند که عده ای فقط به عنوان محل کسب به آن بنگرند بلکه می توانند با جهت دهی درست، بر رویکرد مدیران تاثیر بگذارند و علاوه بر کمک همه جانبه به پیشرفت استان ، به حوزه فرهنگ و هنر نیز یاری رسانند.
وی افزود: ما با رسانه های منتقد مشکلی نداریم ، اما رسانه منتقدی که نیتش پیشرفت و توسعه فرهنگی و تعالی جامعه باشد و در کنار انتقاد، راهکارهای برون رفت از مشکلات را نیز ارائه کند.
جوادی تصریح کرد: برای پیشرفت فرهنگ و هنر استان تعامل خواهیم داشت ولی ذره ای از حقوق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران کوتاه نخواهیم آمد و در این راستا اهل معامله نیستم ولی اهل تعامل هستم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خصوص برنامه های آن اداره کل اظهار داشت : طرح ها و برنامه های مهم و خوبی برای بخش های گوناگون فرهنگی و هنری استان، بویژه اقتصاد هنر در دست داریم که انشالله به یاری خداوند و کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان آن ها را اجرایی خواهیم کرد.
درپایان، از زحمات عشرت کراری، مدیرعامل سابق خانه مطبوعات مازندران تقدیر و حکم مدیرعامل جدید؛ شهرام فهیمی از سوی حسین جوادی به وی داده شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image