سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری گفت: تکدی گری بر اساس قانون جرم محسوب و موجب آسیبهای آشکار و پنهان می شود و لازم است مجموعه شهرداری نسبت به آگاهی مردم در این خصوص برنامه ریزی و در سطح شهر اقدام نماید.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ جلسه مشترک و توجیهی بهزیستی شهرستان ساری (به عنوان ناظر اجرای طرح ساماندهی متکدیان مرکز استان) و مجری طرح ساماندهی متکدیان شهرداری ساری با حضور موسوی مدیر بهزیستی این شهرستان و مجری این طرح برگزار شد. مدیر بهزیستی ساری ضمن ارائه دستورالعملها، فرآیندهای خدمات رسانی بهزیستی و توجیه مجریان طرح ساماندهی متکدیان گفت: تکدی گری بر اساس قانون جرم محسوب و موجب آسیبهای آشکار و پنهان می شود و لازم است مجموعه شهرداری نسبت به آگاهی مردم در این خصوص برنامه ریزی و در سطح شهر اقدام نماید. موسوی توانمندسازی متکدیان را یکی از نکات بسیار مهم خواند و عنوان کرد: توانمند سازی متکدیان از اصلی ترین و مهمترین بخش ساماندهی این قشر است که در این خصوص سهم قانونی دستگاه های مرتبط مشخص است و قطعا مجموعه شهرداری در این خصوص با همراهی دستگاههای مذکور میتواند به نتایج موثر و مطلوب برسد و ما به عنوان ناظر این مطالبه گری را قطعا دنبال خواهیم کرد و با توجه به تجربه کافی در بهزیستی و فعالیتهای اجتماعی با حمایت‌های لازم آماده ارائه خدمات آموزشی در این خصوص هستیم و با این رویکرد و تعامل بین دستگاهها، آینده روشنی را می توان ترسیم نمود.
وی در ادامه افزود: بهزیستی شهرستان ساری خود را در قبال اجرای طرح ساماندهی متکدیان این شهرستان مسئول می داند زیر در کنار اجرای دستورالعمل ها، ما فرزند ساری هستیم و خود را موظف میدانیم علیرغم ناظر بودن بر اجرای این طرح، در کنار شهرداری ساری به منظور اجرای مناسب، مطلوب و مؤثر قرار گیریم تا با همکاری همه مجموعه های مرتبط بتوانیم با ساماندهی متکدیان ،چهره شهر را در جایگاه و شأن مرکز قرار دهیم. لازم به ذکر است که در این جلسه سوپروایزر خط و سیار ۱۲۳ اورژانس اجتماعی نیز حضور داشت. مقرر گردید که این جلسه به صورت ماهیانه و با حضور مسئولین گرمخانه های آقایان و بانوان شهرداری، ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۵ اورژانس پزشکی برگزار گردد تا بتوان چالشها را با هم افزایی مرتفع نمود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image