فوت ۲ مازندرانی بر اثر کرونا

  • توسط سرویس خبر
  • مهر ۱۷, ۱۴۰۰
  • ۰

کرونا شبانه‌روز گذشته ۲ خانواده مازندرانی را داغدارکرد.

به گزارش سارخبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران ؛ با شناسایی ۴۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۳۴۶ بیمار رسید.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۴۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بر اثر ابتلا به کرونا ویروس ۷۶ نفر شد.
مرگ ۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید.


مرگ ۲ کرونایی در بیمارستان‌های حوزه مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴۰ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی با بیان اینکه ۵۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند، مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند را ۲۶۵ نفر اعلام کرد.
دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۲ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.
بابل بدون فوتی کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۹ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۸۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در این مدت موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image