سعید اوحدی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز گرانقدر در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه گفت: این اتفاق که متأسفانه صبح دوشنبه در شهر بابلسر رخ داده است، موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری استان مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی جهت احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

وی با تشریح اقدام‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تصریح کرد: عموم مردم استان مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین از تماس تلفنی اوحدی با این جانباز بابلسری خبر داد و افزود: پس از وقوع این حادثه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او ‌دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.
/ایرنا

به گزارش دریافتی ایلنا، علی زینبی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  با اعلام این خبر گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها برای احقاق حقوق مردم و صیانت از قانون پیشگام هستند و عملکرد یک فرد متخلف نباید به پای نیروی انتظامی نوشته شود و بر همین مبنا انتظار می‌رود فرماندهی محترم نیروی انتظامی کشور در این زمینه ورود کنند. 

وی تصریح کرد: ریاست محترم بنیاد شهید ضمن دلجویی از این جانباز دستورات لازم را برای پیگیری موضوع صادر کرده است.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی پخش شد که نشان می‌داد یک جانباز نخاعی در تلاش برای ایجاد پل جهت تردد ویلچرش از داخل خیابان به پیاده رو است که با مداخله یک مأمور انتظامی و یک سرباز مواجه و روی زمین خوابانده شده و قصد انتقال او  به کلانتری را داشته اند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image