آغازپروژه پل تا پل در ساری /افتتاح در دهه فجر

  • توسط سرویس خبر
  • شهریور ۶, ۱۳۹۹
  • ۰

استاندار مازندران گفت : پروژه «پل تا پل» به دلیل حلقه وصل دو نقطه مهم از شهر و رفع گره‌های ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است البته شورا وشهرداری پای کار آمدند و با رفع گره‌های ترافیکی این مسیر که جاده‌ی پدافند غیر عامل هم تلقی می‌شود، افتتاح شود.

به گزارش سارخبر حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای مردم منطقه باز می‌شود که خوشبختانه  منابع مالی پروژه توسط شهردار تامین شد، افزود: اگر در ادامه فرآیند کار، نیاز به حمایت باشد کمک می‌کنیم تا این پروژه تکمیل و در دهه فجر افتتاح شود.

 استاندار مازندران به احداث شهر بازی در باغ صفرآباد ساری اشاره کرد و گفت: در پروژه شهربازی با سرمایه گذاری که شهردار معرفی کرد اختلاف نظر جزیی داریم  به پیشنهاد شورای شهر مقررشد به وسعت این مجموعه شهربازی و تفریحی افزوده و زمین‌های مجاور تملک شود؛ دو یا سه هفته آینده با همکاری شهردار و معاونت عمرانی و ورود سرمایه گذار کاراجرایی این پروژه بزرگ که از انتظارات مردم مرکز استان است؛ آغاز می‌شود.

وی با یادآوری اینکه زمین صفرآباد برای شهرداری و مردم یک سرمایه است چندین بار تا مرز فروش هم پیش رفت، ادامه داد: با ساخت شهربازی با ظرفیت یکهزار نفر بخشی از نیازهای مردم رفع می‌شود که آنهم  با همکاری شهرداری،فرماندار و حمایت شورا عملیاتی و اجرا می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به پردیس سینمایی ایران، گفت: این پروزه سال‌ها باقی مانده بود، حُسن کار در این است که از منابع شهری استفاده کنیم در این بخش موانع رفع شده و منتظر آغاز عملیات اجرایی هستیم تا تخریب و شروع شود.

وی گفت: افتتاح این پردیس سینمایی  فضاهای فرهنگی شهر را توسعه می‌دهد.

اعتبار ۲۲۰ میلیاردی برای فاز ۲ پروژه پل تا پل

عباس رجبی شهردار ساری در حاشیه این آیین، اظهار کرد: این پروژه به طول دو هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۲۶ متر حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران و از پروژه‌های مهم عمرانی با چشم‌انداز توسعه متوازن است.

وی افزود: این پروژه به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی در دست اجرا است پروژه‌ای که علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه ۲  دور برگردان و ۱۲ آبرو، برای این مسیر ترسیم شده است،گفت: این پروژه از پروژه‌های اثر گذار در حل معضل ترافیک و همچنین اتصال دو نقطه از شهر ساری عنوان کرد که شهرداری طی یکسال اخیر بصورت جدی پیگیر آن است.

رجبی تصریح کرد: هزار و ۲۰۰ متر از این مسیر بازگشایی و هزار و ۴۰۰  متر باقی مانده باید بعد از خریداری ۱۵۰پلاک صورت بگیرد، خوشبختانه منابع مالی این کار تامین شده به و توافقات خوبی با مالکین داشتیم.

شهردار ساری یادآور شد: به مردم قول دادیم ظرف ۴ ماه آینده این پروژه را به اتمام برسانیم که البته اعضای شورای اسلامی شهر،استاندار و نمایندگان مردم در حمایت این پروژه عمرانی نقش بسزایی داشتند.

وی میزان اعتبار این پروژه را بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه هزینه مورد نظر برای اتمام این پروژه تامین شد.

رجبی ابراز کرد: مردم این منطقه گلایه دارند که حدود ۱۲ سال بلاتکلیف بودند اما ما قول می‌دهیم که هم املاک مالکین مسیر این پروژه را به قیمت منصفانه خریداری کرده و هم این مسیر را در دهه فجر افتتاح کنیم.

وی تاکید کرد: مسیری که بازگشایی می‌شود ضمن رفع ترافیک و حلقه وصل شرق به غرب چشم انداز خوبی را برای مرکز استان فراهم کرده و بر زیبایی‌های این منطقه افزون می‌شود .

شهردار ساری در پایان خواستار شد تا مردم هم در اجرای این پروژه بزرگ عمرانی و گردشگری شهرداری را همراهی کنند.

منبع : ایلنا

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image