نقدی کوتاه بر جنایات آمریکا

  • توسط سرویس خبر
  • خرداد ۱۵, ۱۳۹۹
  • ۰

دوستان اگر بیاد داشته باشند در دوران دفاع مقدس یکبار یکی از قایق های گشتی سپاه در خلیج فارس توسط یک بالگرد ارتش تروریست آمریکا محاصره و سرنشینان آن به اسارت برده شدند . بعلت اینکه به هر دلیلی سرنشینان این قایق دستور تیر نداشتند لذا مقاومتی نکردند. دقیق بیادم نیست چه مدت در اسارت بودند ولی خیلی زود آزاد شدند.
نکته قابل تامل…
بعدها از دوستی که از سرداران #سپاه بود بدون واسطه شنیدم که گفته بود یکی از سرنشینان آن قایق از دوستان او بوده و تعریف کرده که آمریکایی های جنایتکار رفتار خشنی با آنها داشتند و حتی دستهایشان را با میخ بر زمین کوبیدند.
غرض….
این یک نمونه از جنایات و قساوت قلب سربازان آمریکایی است که چه بسا بدتر از این را در هر کشوری که وارد شدند مرتکب شدند.

وقایعی که این روزها در #آمریکا در حال انجام هست فی الواقع انعکاسی از رفتارهای خشن و ناجوانمردانه هیات حاکمه و ارتش آمریکاست.
امروز رهبری در سخنانشان اشاره کردند که مسائل امروز آمریکا چیز جدیدی نیست و در واقع آشکار شدن جنبه های ظلم و نژاد پرستی است که جزو روح حاکم در این کشور می باشد.
کشوری که خودش را مهد دموکراسی مینامد امروز به بدترین شیوه های ممکن مردم کشورش را سرکوب و ضرب و شتم و به قتل می رساند.

امروز آمریکا آبرویی در دنیا ندارد و تاریخ سیاسی آن مشحون از تجاوز و تعدی و قتل عام در دنیاست از بمباران هیروشیما و ناکازاکی بگیر تا اقدام متجاوزانه در ویتنام و پاناما و سومالی و در سالهای اخیر در عراق و افغانستان و سوریه و یمن و نقش مستقیم در پرورش طالبان و داعش و نظایر آنها و دخالت در امور سیاسی ملتها و ایجاد #انقلابات_رنگی و کودتا و بسیاری از موارد دیگر از این کشور بعنوان یک تروریست بالذات دولتی میتوان نام برد ضمن آن انحطاط اخلاقی و فروپاشی نظام خانواده و همه اینها دلیل محکمی بر نشانه های افول آمریکاست که امروز با عنوان اعتراض به نژاد پرستی توسط سیاه پوستان و حتی سفیدپوستان آمریکا در حال انجام است که تاکنون به این وسعت سابقه نداشته است.
امیدواریم که هر چه زودتر سرنوشت ملتها از جمله ملت آمریکا مستقیما” توسط خودشان رقم زده شود.

محمدعلی صنیعی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image