• صفحه خانگی
  • <
  • مازندران
  • <
  • قائم‌مقام کمیته امداد مازندران خبر داد: ارائه خدمات به بیش از۲۲هزار مددجوی ساکن در مناطق محروم

به گزارش سارنیوز به نقل از اسکندری قائم مقام کمیته امداد استان آموزش های فنی و حرفه ای،تسهیلات اشتغال، بهداشتی و درمانی،عمرانی وفرهنگی از جمله خدماتی است که در ۹ماهه سالجاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران ساکن در مناطق محروم ارائه شد.
قائم‌مقام کمیته امداد مازندران از ارائه خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان طی ۹ ماهه امسال گزارشی ارائه کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ناصر اسکندری، قائم‌مقام کمیته امداد مازندران بابیان اینکه ارائه خدمات به‌منظور توانمندسازی مددجویان یکی از اهداف کمیته امداد است، گفت: ۲۲ میلیارد ۸۸۷ میلیون تومان برای ارائه خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان طی ۹ ماهه سال جاری هزینه شده است.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تسهیلات اشتغال، بهداشتی و درمانی، عمرانی و فرهنگی ازجمله خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران ساکن در مناطق محروم طی ۹ ماهه سال جاری ارائه شد.
قائم‌مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه بیشتر این خدمات در بخش بهداشتی و درمانی به مددجویان ارائه شد، ادامه داد: به ۱۳ هزار ۲۵۷ نفر از مددجویان در بخش‌های کمک به رفع سوءتغذیه، پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج خدمات ارائه‌شده است.
وی بابیان اینکه به هزار ۸۹ نفر از مددجویان تحت حمایت در مناطق محروم استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۹ ماهه امسال ارائه شد، افزود: طی این مدت به ۵۶۹ نفر از مددجویان ساکن در این مناطق تسهیلات اشتغال به ارزش ۱۰ میلیارد ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شد.
اسکندری گفت: به ۲۲ هزار ۴۳۶ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم تحت حمایت کمیته امداد مازندران خدماتی مانند مسکن،درمان،فرهنگی،اشتغال و آموزش های فنی و حرفه ای در ۹ ماهه سالجاری ارائه شد.
وی با اشاره به اینکه به مددجویان ساکن درمناطق محروم خدمات عمرانی ارائه شده است، ادامه داد: ۴۴۷ واحد مسکن مددجویی در این مناطق تعمیر، تکمیل، بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.
وی به پرداخت کمک‌های موردی مانند لوازم گرمایشی و سرمایشی به ارزش ۵۷۲ میلیون تومان به چهار هزار و ۵۴۹ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم مازندران طی ۹ ماهه امسال اشاره کرد و افزود: به ۱۷۳ نفر از نیازمندان کمک‌هزینه خدمات ازدواج و به ۷۵۵ نفر از آن‌ها وام‌های ضروری پرداخت شد.
اسکندری بابیان اینکه به مددجویان ساکن در مناطق محروم در ۹ ماهه سال جاری خدمات فرهنگی ارائه شد، گفت: چهار هزار و ۸۰۷ نفر از دانش آموزان و مددجویان از خدماتی مانند اردوهای فرهنگی، زیارتی، آموزشی و تربیتی، آموزش خانواده، مشاوره‌ و کمک‌هزینه تحصیلی بهره مند شدند.
شایسته ذکر است در مازندران ۱۱۹ هزار و ۹۲۹ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۳۶ نفر در مناطق محروم استان ساکن هستند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image