سارخبر: فرماندار شهرستان فریدون کنار در پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلوداراستاندار اسبق مازندران، اعلام کرد.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار

با سلام و خداقوت

چه غرور آفرینند عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در مسیر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننموده و با توکل به ایزد منان از جان و مال خود مایه گذاشته و با کوله باری از تجربه سنگر خدمت را به دیگران می سپارند.

اینک که  به فضل و مدد الهی دوران مأموریت و خدمت صادقانه و خالصانه جنابعالی در سرزمین همیشه سبز مازندران به پایان رسید، بسی شایسته است تا از اهتمام مجدانه و مساعی ارزشمندتان در سمت استاندار مازندران که با شتاب بخشی به روند توسعه و هم افزایی توان ها و نیرو ها جهت اعتلای هرچه بیشتر این استان در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی همراه بوده، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. بی شک دستاوردهای خوب و اثربخش دولت یازدهم در بخش های مختلف استان، نتیجه تعامل سازنده جنابعالی با مردم شریف استان، نماینده محترم ولی فقیه، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، سیاسیون، احزاب، گروه ها، اصناف و اقشار مختلف بوده است که اینگونه توانسته است برگ زرین دیگری به افتخارات جنابعالی در عرصه خدمت رسانی به کشور و استان مازندران بیافزاید. لذا از خداوند رحمان طول عمر با عزت و سربلندی شما را مسئلت دارم.

حسین منفردی

فرماندار شهرستان فریدون کنار

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image