سار خبر:  سرپرست دفتر تربیت بدنی فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور از برگزاری دوازدهمین جشنواره فرهنگی ،ورزشی فرزندان بهزیستی کشور در بابلسر خبر داد.

به گزارش سارخبر  در بابلسر: سرپرست دفتر تربیت بدنی فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور از برگزاری دوازدهمین جشنواره فرهنگی ،ورزشی فرزندان بهزیستی کشور در بابلسر خبر داد.

جواد مرزانی در حاشیه مراسم دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی کشور در مجتمع شهید عظیمی بابلسر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:  دوازدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با نام ‘ فرزندان مهر ‘ شامگاه روز یکشنبه در مجتمع شهید عظیمی بابلسر آغاز شد.

وی افزود: در این جشنواره ۴۸۰نفر از فرزندان بهزیستی از ۳۰ استان کشور به مدت ۵روز با هم رقابت می کنند.

سرپرست دفتر تربیت بدنی فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد:  شرکت کنندگان در رشته های ورزشی والیبال ، شنا ، شطرنج ، دو و میدانی ، آمادگی جسمانی و تنیس با هم رقابت خواهند کرد.

مرزانی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر ویژه پسران و دختران است ، افزود : هدف از برگزاری این جشنواره سیاست و هدف گذاری سازمان توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین این عزیزان می باشد.

وی در پایان گفت: به دنبال آن هستیم تا فرزندان سازمان را از طریق شرکت در این رقابتها به رشته های ورزشی که در آن استعداد دارند، شناسایی کنیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image