سارخبر  : حجت الاسلام والمسلمین قلی پور:در طول یکسالی که امام جمعه شهرستان بابلسر هستم یکبار هم استاندار و معاونان را برای حل مشکلات مطروحه مردم و دیدار چهره به چهره و دیدار بی واسطه با آنان ندیدم . شمال آنلاین:  امام جمعه شهرستان  بابلسر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و توصیه ایشان به دولتمردان و مسئولین و سفارش آنان  به رفتن به میان مردم و برقراری ارتباط بی واسطه با آنان، ضمن تشکراز معاون سیاسی امنیتی استاندار،گفت: در طول یکسالی که امام جمعه شهرستان بابلسر هستم یکبار هم استاندار و معاونان را  برای حل مشکلات مطروحه مردم  و دیدار چهره به چهره و دیدار بی واسطه با آنان ندیدم .
حجت الاسلام قلیپور افزود:  گاهی اوقات میشنویم مسئولان استانی و مدیران کل بمناسبتی به این شهرستان سفر می کنند وارد شهرستان میشوند و بدون اینکه وقت بگذارندو  با مردم  یا با برخی از نهادهایی که مردمی هستند بنشینید و درد دل مردم را گوش دهند؛ برمیگردنند که جای بسی تاسف و نگرانی است چرا که کمتر کاری که یک مسئول می‌توانند برای مردم انجام دهند شنیدن درد دل آنهاست.
وی اجرای برنامه سی شب سی مسجد ماه رمضان و ارتباط چهره به چهره مسئولین با مردم در این شهرستان را موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم برشمرد و بر استمرار آن تاکید کرد وافزود: دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی مردم و لمس مشکلات آنها بدون واسطه خواهد شد که این کار موجب اعتماد و رضایت مردم از نظام، دولت و مسوولان و رضایت خداوند است.
امام جمعه شهرستان  بابلسر تاکید کرد : اینکه مدیران به مسئول استانی گزارش دهند و اعلام کنند گل و بلبل است و مسئول بشنود و برود مشکلی از مردم را حل نخواهد کرد.
حجت الاسلام قلیپور رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و وحدت امروز را نتیجه اتحاد و همدلی ملت باهمدیگر، ملت با مسئولین، مسئولین با یکدیگر دانست  وتصریح کرد :اتحاد در نظام جمهوری اسلامی ؛بالاترین افتخار است و اگر بخواهیم این اتحاد را تداوم ببخشیم باید این آن را حفظ کنیم ومتحد باشیم. / کاظمی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image