هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان فریدون کنار با حضور حسین منفردی فرماندار شهرستان،امام جمعه،نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ، مدیران و مسئولان ادارات و نهادها، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد

حسین منفردی با اشاره به در پیش بودن سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید  و اظهار داشت : همه مسئولین ِنهادها و ارگان‌ها باید با آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان فریدون کنار، نقش سازنده و موثری در جذب گردشگر داشته باشند.

فرماندار شهرستان فریدون کنار با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور پر رنگ مردم در انتخابات فراهم شود عنوان داشت: آنچه که در انتخابات بیش از نتیجه  از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار می باشد حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای بوده که خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان است.

وی انتخابات پیش رو را حیثیتی دانست و بیان داشت انتخابات پیش رو برای نظام و کشور ما حیثیتی است و همه باید در برگزاری هرچه با شکوهتر آن همکاری نمایند.

فرماندار شهرستان فریدونکنار در پایان خطاب به مسئولین بیان داشت: صندلی شورای اداری شهرستان متعلق به مردم و نظام است، لذا باید از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را برد، زیرا فرصت ها، کوتاه و زمان رفته بی بازگشت است
در این جلسه برخی از مسئولین   هر کدام به بیان مسائل مهم شهرستان و گزارش عملکرد پرداختند

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image