به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساری این بازارچه در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر با همت و تلاش پیگیر اعضای مرکز نیکوکاری آیت اله غفاری وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) با صرف ۹۶۰۰نفر ساعت از توانمندی نیکوکاری و در راه خیر راه اندازی و با حضور مدیر کل کمیته امداد استان افتتاح شد.

این بازارچه برای رفاه حال اقشار کم درآمد وبرای اولین بار در منطقه بلوار کشاورز راه اندازی شد. به گفته مدیریت این بازار این بازارچه دارای ۶۰ غرفه فعال می باشد که ۳۲ غرفه آن در اختیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد بوده و در مابقی غرفه ها نیز بنوعی برای فرزندان و خانواده های مددجویان امداد اشتغال زائی گردیده است.

عرضه کالاهای مختلف در این بازارچه درحرفه های پوشاک و تزئینات عید و ماهی قرمز و آجیل و غیرو می باشد که با قیمت های مناسب برای اقشار کم درآمد این منطقه می باشد.

از جمله اهداف راه اندازی این بازارچه استمرار ارتباط با کسبه و خیرین برای همکاری و مساعدت به نیازمندان منطقه می باشد به همین منظور کلیه افرادی که در این بازارچه غرفه دارند با پر کردم فرم بمنظور مساعدت به نیازمندان منطقه و همکاری با این مرکز نیکوکاری اعلام آمادگی نموده و برای تهیه سبدهای کالای ارزاق قول همکاری دادند.

شایان ذکر است مراکز نیکوکاری با هدف سهیم کردم آحاد مردم و توسط گروههای معتمد محلی و با نظارت کمیته امداد تشکیل گردیده و با محوریت مساجد از طریق ارتباط با خیرین و جذب کمکهای مردمی و رسیدگی به نیازمندان تحت حمایت منطقه فعالیت می نمایند. در حال حاضر ۴ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان مشغول فعالیت بوده و ۳ مرکز در شرف راه اندازی است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image