به گزارش سارنیوز معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)مازندران،از برگزاری همایش تجلیل از کار آفرینان و۵۵۰۰نفر از خانواده هایی که به مرز خود کفایی واستقلال مالی رسیده اند در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

احمد سعادت اظهار داشت با توجه به پرداخت تسهیلات در سال ۹۲ و ۹۳ قریب به ۵۵۰۰نفر از خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خود کفا شده اند وازاین تعداد ۷۳ درصد مددجویان تحت حمایت عادی و ۲۷ درصد مددجویان تک وچند خدمتی می باشند.

وی افزودمتوسط در آمد سالیانه هر یک از این خانوارها از محل اجرای طرح ۱۱۰ میلیون ریال می باشدومجریانی حضور دارند که ماهیانه مبلغ ۳۰ میلیون ریال در آمد کسب می کنند.

معاون خودکفایی واشتغال کمیته امداد مازندران گفت :بیشترین مبلغ تسهیلات ۶۵۰ میلیون ریال بودکه از طریق صندوق توسعه ملی پرداخت شد.

سعادت با بیان اینکه از کل افراد خودکفا شده ، ۴۱ درصد زنان و۵۹ درصد را مردان تشکیل می دهند تصریح کرد قریب به ۵۱ درصد ازافراد خود کفا شده مربوط به گروه فعالیت خدمات می باشند.

وی خاطر نشان کرد در اسفند ماه سال جاری همایش تجلیل از کار آفرینان و ۵۵۰۰نفر از خانواده هایی که به مرز استقلال مالی رسیده اند با حضور مسئولین کشوری و استانی در استان برگزار می شود.

saadat

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image