• صفحه خانگی
  • <
  • مازندران
  • <
  • رئیس کمیته امداد ساری خبر داد ایجاد اشتغال برای ۳۳۵ مددجوی کمیته امداد ساری
به گزارش سارنیوز به نقل فارس قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری درباره اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: در سال‌جاری بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در اختیار این نهاد قرار گرفت.

وی بیان داشت: تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار مددجویان قرار گرفته و برای ۳۳۵ نفر شغل ایجاد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری بیان داشت: برای جذب اعتبار باقیمانده اقدامات اولیه در برنامه کاری قرار دارد و برخی از این افراد به بانک‌ معرفی شدند و بعضی دیگر نیز به دنبال تکمیل مدارک هستند.

این مسئول تعداد مددجویان دائمی کمیته امداد شهرستان ساری را بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ خانوار عنوان کرد و بیان داشت: تعداد افراد مددجوی این نهاد در شهرستان ساری بیش از ۲۳ هزار و ۲۰۸ نفر است.

بریمانی اضافه کرد: بیش از ۱۱۵۰ دانش‌آموز، ۸۵۰ دانشجو که ۱۳ نفر از دانشجویان در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند و ۳۵ نفر نیز در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای رفع مشکل دانشجویان بیش از نصف شهریه دانشجویان را پرداخت می‌کند.

این مسئول در ادامه به کمک یک خیر نیکوکار در کمیته امداد شهرستان ساری نیز اشاره کرد و گفت: این خیر در سالجاری برای هر دانش‌آموز و برای هر دانشجو۲۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

وی در ادامه به کمک ۶۵۰ میلیون تومانی یک خیر مازندرانی به صورت ماهانه به افراد مددجوی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این خیر محترم در ماه مبارک رمضان ۶۳ تن مرغ (برای هر خانواده ۱۰ کیلو) به ارزش ۴۴۱ میلیون تومان و اخیرا” ۳۸ تن گوشت گوسفند( برای هر خانواده ۶ کیلو) به ارزش ۹۵۰ میلیون تومان برای کمک به افراد مددجو در اختیار این نهاد قرار داد.

بریمانی به فعالیت بیش از ۴ هزار و ۲۵ حامی در کمیته امداد شهرستان ساری نیز اشاره کرد و گفت: این افراد بیش از ۹۵۰ یتیم را حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساری در ادامه میزان کمک هزینه پرداخت کمیته امداد به مددجویان امداد شهرستان ساری را ماهانه حداقل ۵۲ هزار تومان و حداکثر۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این مبلغ به صورت دائم در اختیار این افراد در تاریخ معین واریز می‌شود.

وی دیگر برنامه‌های روتین کمیته امداد به مددجویان را تامین جهیزیه، تهیه هزینه تحصیلی، پرداخت هزینه درمان و بهسازی مسکن مددجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: کمیته امداد به افراد مستحقی که در شرایط حاد زندگی می‌کنند نیز کمک می‌کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image