بابائی و نوبخت در منابع طبیعی جایگزین هم شدند

  • توسط سرویس خبر
  • خرداد ۱۱, ۱۳۹۳
  • ۰

به گزارش سارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ستار بابایی کفاکی  در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری در سالن ورزشی این اداره کل با اشاره به فقر کشور از لحاظ پوشش جنگلی بیان داشت: حفاظت از عرصه‌های طبیعی به‌ ویژه جنگل‌های هیرگانی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مدیریت در منابع طبیعی، مدیریت متاثری است، تصریح کرد: عرصه‌های منابع طبیعی به عنوان یک سفره و گستره‌ای وجود دارند و دستگاه‌های مختلفی در این عرصه فعالیت می‌کنند که باید یک نظم و هماهنگی بین آنها ایجاد شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ‌ ساری اظهار داشت: کار کردن در این عرصه همانند راه رفتن روی لبه تیغ است.

وی ادامه داد: ما در سازمان منابع طبیعی از یک طرف نگران حقوق مردم، جنگل‌نشینان، دامداران و بهره‌برداران هستیم و از طرفی دیگر حفظ منابع طبیعی، به لحاظ قدمت و محل وقوع آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عباسعلی نوبخت مدیرکل سابق منابع طبیعی مازندران منطقه ساری نیز در آیین تودیع خود با تشکر از اصحاب رسانه پاس احترام به همکاری پنج‌ساله‌ای که با برنامه‌های ادره کل منابع طبیعی مازندران ـ ساری گفت: جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران به عنوان همکار منابع طبیعی در این حوزه تلاش‌های زیادی داشتند که جا دارد یاد و نام این عزیز سفر کرده بار دیگر گرامی داشته شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود یک‌میلیون و ۱۸۱ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی در اداره کل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه‌ ساری گفت: ۷۹۴ هزار و ۱۴ هکتار از این اراضی، جنگل و بقیه مرتع است.

نوبخت تصریح کرد: ۷۰۰ نفر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه‌ ساری مشغول به کار هستند و در دوره پنج ساله خدمت من در این اداره کل، ۱۷۶ نفر از نیروهای پیمانی رسمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس عباسعلی نوبخت به سمت مدیر دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی کشور منصوب شد و بعد پایان مراسم تودیع و معارفه، یک نهال ستروس به نشانه دوستی در محوطه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه‌ ساری کاشته شد

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930311001186#sthash.5uoWh8Hv.dpuf

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image