شهردار ساری از سفیران پاکیزگی تقدیر کرد

  • توسط سرویس خبر
  • فروردین ۱۰, ۱۳۹۳
  • ۰

به گزارش سارنیوز به نقل ازفارس مهدی عبوری شهردار ساری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از سفیران پاکیزگی که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن قدردانی از قشر زحمت‌کش واحد رفت و روب خدمات شهری شهرداری، یاد و خاطر همکارانی که سال گذشته از این جمع به دلیل حادثه تصادف جان خود را فدا کردند، گرامی داشت.

وی کارکنان بخش رفت و روب شهرداری ساری را بهترین‌ فعالان حوزه خدمات شهری دانست و اظهار داشت: سفیران پاکیزگی بی‌آلایش، بی‌تکلف و بدون توقع به انجام وظایف تعریف شده خود می‌پردازند.

عبوری با اشاره به اینکه تاکنون نتوانستیم آنچه به حق بود از زحمات شما قدردانی کنیم، افزود: تلاش شد تا حداقل‌ها برای شما فراهم شود.

وی تحقق وعده‌های خود را ناشی از حمایت اعضای شورای شهر ساری به شهرداری دانست و اضافه کرد: ۱۸ ماه اخیر وعده‌هایی که مبنی بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای شما بود با حمایت شورای اسلامی شهر محقق شد.

حق و حقوق کارگران شرکتی در شهرداری قابل پیگیری است

شهردار ساری با بیان اینکه بسیاری از موارد قانونی برای نیروهای خدماتی(شرکتی) تعریف شده است، اما لحاظ نمی‌شود و از سوی مسئولان امر قابل پیگیری است، اظهار داشت: بسیاری از موارد قانونی که تاکنون نادیده گرفته می‌شد، از سوی شهرداری ساری به نفع نیروهای خدماتی واحد رفت و روب پیگیری و به سرانجام رسید.

این مسئول با اعلام نارضایتی از برخی گزارش‌ها حاکی از عدم پرداخت به حق حقوق و مزایای نیروهای خدماتی(شرکتی) که زیر مجموعه شهرداری ساری فعالیت می‌کنند، گفت: شورای کار شهرداری ساری باید پیگیر بسیاری از مطالبات این قشر زحمت‌کش در واحد کارگری باشد.

عبوری افزود: اینکه مبلغ واقعی حقوق در فیش درج نمی‌شود و با کاهش به دست کارگر می‌رسد، قابل گذشت نیست.

وی معاونان شهرداری ساری را مسئول پیگیری دانست و ادامه داد: بسیاری از رفتگران گلایه‌های خود را از طریق سامانه پیامکی و یا در سطح شهر به من بازگو می‌کنند که قابل پیگیری است.

شهردار ساری با بیان کلام طنز، نگاه حاکم در شهرداری را با این مثال که «شاه می‌بخشد و شاه قلی خان نمی‌بخشد»، شرکت‌های طرف قرارداد خود را مورد خطاب قرار داد و گفت: شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری که متولی نیروهای کارگری در حوزه رفت و روب هستند، باید پاسخگوی کوتاهی‌های خود باشند، در غیر اینصورت قراردادها لغو می‌شود.

افزایش ۳ برابری زباله در روزهای پایانی سال

وی زحمات کارکنان رفت و روب شهرداری ساری را ستودنی دانست و ادامه داد: در ایام پایان سال حجم زباله‌های شهر ساری از ۲۵۰ تن به ۷۵۰ تن رسید و سبب کار مضاعف نیروهای خدماتی شد.

عبوری با اشاره به اینکه نگاه طاغوتی و ارباب رعیتی از شهرداری ساری رخت بربسته است، تصریح کرد: برخی موارد غیرقانونی در حوزه کارگری وجود دارد که باید اصلاح شود، هیچ حق و حقوق نباید ضایع شود.

وی پرداخت به موقع حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری را از موارد اولویت‌دار در سر فصل فعالیت‌ها دانست و گفت: در حوزه پرداخت حقوق و مزایای کارگران شرکتی اگر قانون اصلاح شود به سود مردم و کارگران قرار می‌گیرد.

شهردار ساری با بیان اینکه کارگران بخش رفت و روب شهرداری از مزایای عیدی، پاداش و بن ویژه عید مانند سایر کارکنان بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: به مناسبت تجلیل از زحمات مضاعفی که ۴۰۰ کارگر رفت و روب شهرداری ساری متقبل شدند، ۲۰۰ هزار تومان اضافه کار تعلق می‌گیرد و تا پایان هفته جاری به حسابش واریز می‌شود.

عبوری با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر ساری به پاس زحماتی که همه شما متقبل شدید مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش پایان سال برای من در نظر گرفت، یادآور شد: اینکه لایق این پاداش هستم یا نه، تاکنون نتوانستم خود را قانع کنم، اما این مبلغ را در قالب هدیه کارت به سفیران پاکیزگی اهدا می‌کنم.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال جاری در تحقق شعار رهبری موفق باشیم.

به گزارش فارس، شهردار ساری در این مراسم قول مساعد داد تا با حمایت شورای شهر ۴۰۰ نیروی خدماتی رفت و روب شهرداری در سال جاری به مشهد مقدس اعزام شوند

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image