• صفحه خانگی
  • <
  • مازندران
  • <
  • جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفرشهرستان ساری: در ایام نوروز روسای ادارات حق ترک حوزه ماموریت خود را ندارند

جلسه ستاد هماهنگی  خدمات سفر با حضور سید عباس حسینی جانشین ستادهماهنگی خدمات سفرساری و اعضای ستاد در  محل فرمانداری مرکز استان برگزار شد.در ایام نوروز روسای ادارات حق ترک حوزه ماموریت خود را ندارند

سیدعباس حسینی در جلسه ستاد هماهنگی  خدمات سفر در فرمانداری ساری اظهار داشت: هیچ یک از روسای ادارات حق ندارند بدون انتخاب جانشین از حوزه ماموریت خود خارج شوند.

به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان،وی با اظهار اینکه روسای ادارات بازدید از حوزه‌های ماموریتی خود را به نیابت از دبیرخانه ستاد در دستور کار قرار دهند، گفت: آنها می‌توانند از مراکز و تفرجگاه‌های خارج از محدوده محل خدمت خود نیز بازدید داشته باشند و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.

معاون فرماندار ساری بیان داشت: روسای ادارات باید لیست کامل کشیک را به دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر ارسال کنند.

حسینی اظهار داشت: تمام شعبات بانک‌ها به ویژه بانک‌های دارای خودپرداز نیز باید دراین ایام به مسافران خدمات مطلوب ارایه دهند.

وی بازدید از خودپرداز را از جمله کارهای روزانه این ستاد عنوان کرد.

حسینی با اشاره به بحث چادرخوابی مسافران در مرکز استان، گفت: شهرداری ساری موظف به ساماندهی چادرخواب‌ها است.

معاون فرماندار ساری اظهار داشت: در صورت ازدیاد مسافران به پارک قائم، شهرداری باید پارک‌های جنگلی را برای استقرار مسافران در نظر بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر ساری از برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی تمامی استان‌های کشور از ۲۷ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۳ در این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد:  این نمایشگاه در ۱۴۰ غرفه از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین در مجتمع تجاری ایرانیان  واقعدر ایام نوروز روسای ادارات حق ترک حوزه ماموریت خود را ندارند در جاده فرح آباد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر با اشاره به تغییر نام ستاد تسهیلات سفر به ستاد خدمات هماهنگی سفر، گفت: در گذشته وظایف ستاد درقالب آیین نامه پیگیری می‌شد اما امسال ستاد دارای مصوبه هیات وزیران است و متناسب با این مصوبه شرح و وظایف برایش تعریف شده است.

وی با اشاره به استقرار ستاد در ساختمان قدیمی شهرداری، گفت: به دلیل مرمت ساختمان شهرداری، دبیرخانه ستاد به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز در این جلسه با بیان این که پارک قائم برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد، گفت: سالن سرپوشیده پارک قائم نیز برای اسکان مسافران لحاظ شد.

حسن کلانتری افزود: این سالن ظرفیت اسکان ۳۰۰ مسافر را دارد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image