سعید مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار در واکنش به اظهارات توهین آمیز علیرضا محجوب طی روزهای اخیر و تاکید وی بر اینکه سعید مرتضوی تنها باید در دادگاه پاسخگو باشد، گفت: بنده از برگزاری دادگاه علنی درباره گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی استقبال می کنم و به یاری خداوند پشت پرده این تحقیق و تفحص را به صورت شفاف برای افکار عمومی تشریح خواهم کرد.

دادستان سابق تهران تاکید کرد: آقای محجوب بهتر از هر شخص دیگری می داند که در این پرونده هیچ اقدام خلاف قانونی متوجه بنده نیست و به همین علت نیز جو سازی شدید رسانه ای را بر طی فرایند های قانونی ترجیح می دهد. به راستی اگر جرمی متوجه من بود دیگر چه نیازی به این همه فضا سازی رسانه ای بود؟ طی روزهای گذشته عوامل یک باند سیاسی تمام توان خود را بسیج کرده اند تا با هیاهو و جنجال مطالبی را بر خلاف واقعیت به افکار عمومی القا کنند.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با تاکید مجدد بر استقبال از برگزاری دادگاه به صورت علنی خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر دادگاه علنی باشد، صحنه دادگاه را به صحنه رسوایی عوامل این اقدامات تبدیل و پشت پرده این باند سیاسی را به طور شفاف و مستند افشا خواهم کرد. بنده نشان خواهم داد که تحقیق و تفحص توسط یک حزب سیاسی صورت گرفته است نه مجلس محترم شورای اسلامی.

مرتضوی افزود: دروغ پردازی و پرونده سازی عوامل این اقدامات علیه بنده در واقع پوششی برای انجام تغییرات گسترده در پست های کلیدی سازمان تامین اجتماعی و جایگزین کردن چهره های فتنه گر به جای نیروهای ارزشی و انقلابی بود. بنده در دادگاه علنی ماهیت عقبه این تحقیق و تفحص را برای مردم روشن خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دادگاه علنی تنها به دفاع از خود خواهید پرداخت یا مطالبی دیگری نیز بیان خواهد شد، اظهار کرد: با مراجعه به متن گزارش تحقیق و تفحص روشن می شود که هیچ اتهام و عمل خلاف قانونی متوجه بنده نیست و طی روزهای گذشته بر اساس شگرد گوبلز که می گفت دروغ هرچه بزرگتر باشد، باورش آسان تر خواهد بود، صرفا مطالب خلاف واقع و بی پایه ای به این جانب نسبت داده شده است. مهمترین وظیفه ای که بنده در این دادگاه برای خود متصور می دانم، روشنگری درباره عقبه این تحقیق و تفحص است.

دادستان سابق تهران اضافه کرد: گفتنی های زیادی درباره انگیزه های سیاسی این تحقیق و تفحص وجود دارد که در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت. باندی که در پشت صحنه این تحقیق و تفحص قرار دارد و سناریوی این جنگ روانی را نوشته است، در دهه ۷۰ هم چنین پرونده سازی هایی را برای انحراف افکار عمومی صورت داده است که به صورت دقیق به ماهیتشان اشاره خواهد شد. افرادی که در حوادث ۱۸ تیر و فتنه ۸۸ نقش داشته اند و از اقدامات قانونی بنده لطمه دیده اند، امروز با دستیابی به پست های حساس در حال انتقام گیری از فرزندان انقلاب هستند. بنده همه این عوامل فتنه گر را با مشخصات به مردم معرفی خواهم کرد.

گفتنی است متن کامل گفت و گوی دکتر سعید مرتضوی با دولت بهار به زودی منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط:

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image