یاران جلیلی؛روی خط تخریب ظریف+عکس

  • توسط سرویس خبر
  • آذر ۲۸, ۱۳۹۲
  • ۰

محمدصالح مفتاح مدیر سایت تریبون مستضعفین که در ایام انتخابات با عنوان مسئول رسانه ای ستاد مردمی سعید جلیلی بیش از پیش شناخته شد، با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به تخریب و تمسخر وزیر امورخارجه و جریان مذاکرات پرداخت.

به گزارش پیام نو، محمدصالح مفتاح از مروجان جبهه فکری انقلاب اسلامی و فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی‌ است که مدیریت سایت تریبون مستضعفین، عضویت در شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی، مدیریت مرکز مطالعات فرهنگی بیداری اسلامی، عضویت شورای مرکزی مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان و … را درکارنامه خود دارد. وی که در ایام انتخابات با عنوان مسئول رسانه ای ستاد مردمی سعید جلیلی بیش از پیش شناخته شد، از جمله چهره هایی است که با تاکید صرف بر شعار مقاومت، از اقدامات و برنامه های تیم مذاکره کننده هسته ای در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی انتقاداتی داشته است.

در همین رابطه محمدصالح مفتاح با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، با اشاره به نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت که در آن از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به طور ویژه تقدیر به عمل آمد و به وی لقب ” قهرمان دیپلماسی ایران” داده شد؛ به تمسخر و تخریب وزیر امورخارجه کشورمان پرداخته و در عبارتی کنایه آمیز از او با عنوان “پادشاه لخت” یاد کرده است. همچنین وی در مطلبی دیگری در همین شبکه اجتماعی پیرامون ادامه مذاکرات هسته ای آورده است:  “ظریف خطاب به کری در حاشیه تجاوز آمریکا به روح توافقنامه ژنو؛ جان ِ من! به روح اعتقاد داری؟”

این تخریب ها و تمسخرها و عدم حمایت از تلاش های دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده هسته ای در حالی اتفاق می افتاد که مقام معظم رهبری نیز به دفعات از تلاش های دیپلماتیک دولت دکتر روحانی حمایت نموده اند.  در همین رابطه مقام معظم رهبری اخیرا در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان تاکید نمودند: “هیچکس نباید مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند و نباید ماموری را که مشغول کاریست، تضعیف کند، اینها بچه های انقلابند.”

مفتاح

مفتاح 1نقل از قانون آنلاین

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image