• صفحه خانگی
  • <
  • اجتماعی
  • <
  • سرپرست کتابخانه‌های عمومی مازندران در دیدار با فرماندار سوادکوه: وضعیت فیزیکی کتابخانه عمومی شهدای آلاشت ایمن شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اعلام اینکه اگر فضای فیزیکی کتابخانه آلاشت ایمن شود، گفت: نکته ای برای ادامه کار این کتابخانه نداریم و ایرادات باید برطرف شود.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، روز( ۳۰ آذرماه) هادی امیری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همراه معاونین اداره کل، کارشناسان ستادی و رئیس شهرستان با هدف بررسی آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی، با فرماندار سوادکوه دیدار و گفت و گو کرد و در جلسه‌ای در محل کتابخانه با حضور فرماندار و مسئولان شهری و شهرداری مشکلات کتابخانه عمومی شهدای آلاشت بررسی شد.

امیری در این دیدار با اشاره به اینکه در کشور هدفی جز خدمت به مردم نداریم، تصریح کرد: همه کتابخانه ها یکسان هستند و موقعیت جغرافیایی برای ما فرقی ندارد.
وی با اعلام اینکه اگر فضای فیزیکی کتابخانه عمومی شهدای آلاشت ایمن شود نکته ای برای ادامه کار این کتابخانه نداریم افزود: ایرادات باید برطرف شود و فرماندار به عنوان بالاترین مرجع شهرستان تایید کنند ما برای ادامه همکاری مشکلی نداریم.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی مازندران با بیان اینکه جای مناسب جایگزین شود تا کتابخانه جابجا و ساختمان مقاوم سازی شود، گفت: فرزندان شما فرزندان ما هستند و جان آنها برای ما اهمیت بالاتری دارد.

امیری کتابداران را سفیران فرهنگی در جامعه دانش دانست و گفت: کتابداران به عنوان سفیران فرهنگی و مشاوران امین در توسعه و ترویج کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه مفید نقش بسزایی دارند.

رمضان غلامی‌اواتی فرماندار شهرستان سوادکوه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت ها و خدمات کتابخانه های عمومی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: کتابخانه عمومی شهدای آلاشت‌ تنها مرکز مهم فرهنگی و اجتماعی این شهر بوده و از
 جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: همکاران فنی ما در فرمانداری و شهرداری بحث فنی این کتابخانه را در دستور کار قرار بدهند و کارگروهی در فرمانداری تشکیل شود.

غلامی‌اواتی خاطرنشان کرد: بازسازی و بهسازی کتابخانه عمومی آلاشت باید از سال جدید شروع شود تا در سریع‌ترین فرصت این مشکل رفع شود و با نمایندگان مجلس هم جلسه‌ای برای جذب خیرین تصمیماتی گرفته می شود.

در پایان این جلسه سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از کتابخانه عمومی شهدای آلاشت بازدید و تصمیماتی برای رفع مشکل اتخاذ شد.
در ادامه سفر با حضور فرماندار از کتابخانه عمومی شهید ایمانی زیرآب و کتابخانه عمومی فارابی پل سفید هم بازید و مشکلات کتابخانه ای بررسی شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image