به گزارش سارخبر یک منبع آگاه امنیتی به ایرنا گفت: تیم‌ خرابکاری و ترور در خوزستان که مورد حمایت و هدایت یک کشور اروپایی بود قبل از انجام هرگونه اقدام، منهدم شد/اعترافات اعضای دستگیرشده برنامه‌ریزی برای ترور تعدادی از مردم و شخصیت‌های عرب و تکرار سناریو کشته‌سازی در خوزستان بود.

جزییات خبر شهادت ۴ تن از کارکنان انتظامی بمپور/فرمانده انتظامی شهرستان بمپور: به سبب اختلاف شخصی بین سرباز ضارب با یکی از سربازان، ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند/فرد ضارب تحویل مراجع قضائی شده است.

حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروی شخصی مدیر اداره گاز شادگان/اصلانی: به رغم شلیک ۱۰ گلوله، آسیبی به من وارد نشد

/۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از قوه قضائیه درخواست کردند تا با تحریک‌کنندگان اغتشاشات اخیر برخورد قاطع داشته باشد

سپاه استان البرز: به دنبال ناآرامی‌های روز پنج شنبه، در آزاد راه کرج ـ قزوین، تعدادی از عناصر اصلی مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند/عامل اصلی حمله به نیروهای فراجا و انسداد آزادراه در میان دستگیرشدگان است.

سازمان اطلاعات سپاه از دستگیری سه تیم تروریستی مرتبط با گروهک نفاق در جریان اغتشاشات اخیر، پیش از اقدامات خرابکارانه و تروریستی  در استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان خبر داد.

بازداشت عاملان پرتاب کوکتل مولوتوف به مسجدی در لواسانات/ پلیس پایتخت: ۱۱نفر شامل چهار نفر از اتباع کشور همسایه و هفت نفر ایرانی دستگیر شدند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image