مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از گشایش تالار مرکزی ساری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، حسین جوادی اعلام کرد : تالار مرکزی ساری  به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
جوادی افزود : این تالار که عملیات احداث آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شد با شتاب چند ماه اخیر ، در چند روز آینده افتتاح خواهد شد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ۱۳۰ میلیارد تومان در سالهای قبل برای این طرح هزینه شد و اخیرا نیز ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بزرگ تخصیص یافت که با این مبلغ که از اعتبارات سفر ریاست جمهوری است این تالار تکمیل خواهد شد .
حسین جوادی ضمن بیان این نکته که ؛  زیر بنای این طرح بزرگ ۱۲ هزار و ۹۶۷ متر مربع است تصریح کرد : تالار مرکزی ساری از نظر زیبایی ، استاندارد و امکانات فیزیکی از بهترین مراکز فرهنگی و هنری کشور می باشد .
جوادی گفت : این ابر مجتمع دارای سه سالن اختصاصی سالن آمفی تئاتر  با ظرفیت   ۶۰۱ صندلی ، سالن موسیقی با ظرفیت  ۱۵۸ صندلی و سالن سینما با ظرفیت ۱۸۷ صندلی
می باشد
وی اضافه کرد : علاوه بر سالن های سه گانه ، این مجتمع دارای کارگاه های آموزشی ، کارگاه های ساخت دکور ، کلاس های آموزشی ، دفاتر انجمن های مختلف فرهنگی شامل موسیقی و تئاتر ، هنرهای تجسمی و همچنین مکان های رفاهی شامل کافی شاپ و نمازخانه ، نگارخانه و کتابخانه و فضاهای اداری ، خدماتی و تاسیساتی می باشد که امید می رود بخش قابل توجهی از نیازهای این شهرستان هنرمند پرور و حتی شهرهای مجاور را تامین کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان از حمایتهای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استاندار محترم مازندران، معاونین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد ، نمایندگان محترم ساری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، فرماندار محترم شهرستان ساری و سایر عزیزانی که در تکمیل این پروژه ملی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همراهی کردند تشکر کرد .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image