تجلیل از قهرمان المپیکی تا بازدید از پروژه‌های نیمه تمام استانی ، ره آورد سفر یک روزه ی دکتر رنگرز به بهنمیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ مدیر کل ورزش و جوانان در روز جمعه مورخ ۰۳ / ۰۴ / ۱۴۰۱، با همراهی دکتر باقرزاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضای شورای شهر ، ملک‌تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر ، اسدپور رئیس اداره ورزش و جوانان بهنمیر و جمعی از مسئولین شهری ، با هدف بازدید و توسعه ورزش ، در بهنمیر حضور یافت.

حضور در منزل بانوی المپیکی بهنمیرو تجلیل از فاطمه‌زهرا زلیکانی( که موفق به کسب نشان خوشرنگ طلا در المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل شد ) گام اول این سفر بود.

در گام دوم ، حضور در مجموعه ورزشی مرحوم درزیان بهنمیر و بازدید از مجموعه و بررسی شرایط احداث زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال صورت پذیرفت .

همچنین در بازدید از سالن ورزشی مرحوم تیرگر ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت بازسازی و بهسازی این مجموعه‌ی فرسوده را مورد تأکید قرار داد و در راستای تسریع در این مهم ، پس از بحث و تبادل نظر ، تصمیماتی اتخاذ شد.

بازدید از زمین فوتبال شهدای مقصد پایانی این سفر بود که باتفاق مسئولین انجام و مقرر شد اقدامات و کمک های لازم در راستای احداث سکوی تماشاگران صورت پذیرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image