جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه بهشهر  برگزار شد.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، این جلسه با حضور حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر، عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فلاح رئیس اداره ارشاد بهشهر در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این جلسه عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی این همایش گفت:
بخش عمده تعهدات بخش علمی همایش انجام شده است.

وی افزود: کار فیلمبرداری فیلم مستند زندگی آیت الله کوهستانی با همیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شده و کتاب های همایش نیز در حال آماده شدن برای چاپ است.

وی در خصوص برگزاری پیش همایش آیت الله کوهستانی اظهار داشت: مقدمات برگزاری پیش همایش در مشهدمقدس با همکاری وزارت ارشاد و آستان قدس نیز انجام شده و این همایش به زودی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جباری نیز در این جلسه ضمن قدردانی از پی گیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارج نهادن به عالمان دین ارج نهادن به مقام پیامبران است و در راستای برگزاری همایش آیت الله کوهستانی کارهای مهمی تاکنون انجام شده که پس از این باید این تولیدات و امور عرضه شود.
وی افزود: دغدغه و توقع ما مقدمات برگزاری همایش اصلی است که حمایت ملی و استانی را می طلبد.

در پایان نیز حجت الاسلام جباری با قدردانی از اعضاء شورای سیاست گزاری همایش آیت الله کوهستانی،  از دیگر دستگاه ها و عموم مردم بویژه اهالی بهشهر و کوهستان خواست تا برای بزرگداشت این عالم و عارف بزرگ و برگزاری شکوهمند همایش، مشارکت بیشتری نمایند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image