مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به ارسال ۵۵۸ اثر به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: از این تعداد ۴۳۱ اثر به مرحله داوری ارسال شد.

به گزارش سارخبر به نقل از مهر، عبدالمهدی حق شناس صبح چهارشنبه در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به برپایی سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اظهار داشت: شناسایی خبرنگاران در تراز انقلاب، ایجاد انگیزه بین خبرنگاران و ثبت آثار حوزه انقلاب از جمله اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.
وی با بیان اینکه ۵۷۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه شد که از این تعداد ۵۵۸ اثر دریافت شد، گفت: از این تعداد ۴۳۱ اثر به مرحله داوری ارسال شده است.
وی ادامه داد: ۸۶ اثر در بخش گزارش، ۵۳ اثر مصاحبه، ۳۱ اثر خبر، ۵۰ اثر در بخش تیتر، ۶۱ اثر در بخش عکس، ۴۶ اثر در بخش گزارش تصویری، ۹ اثر در بخش ویژه علامه حسن زاده آملی و مابقی در سایر بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به چاپ کتاب جشنواره با عنوان قاب سوم از جمله اقدامات بوده است، افزود: آثار تمام برگزیدگان جشنواره در این کتاب چاپ شده است و روز دوشنبه هفته آینده اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شد.
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره با حضور مسئول بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود، گفت: ۹ نفر از برگزیدگان به جشنواره کشوری و ملی ابوذر راه یافتند.
حسین احمدی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه تلاش کردیم جشنواره‌ای در تراز ملی برگزار کنیم، افزود: برای چاپ کتاب تلاش شبانه روزی صورت گرفت و این کتاب مجوز شباک و فیپا را دریافت کرده است.
وی افزود: علی اکبر قاضی زاده، فریدون صدیقی، محمود مختاریان، علی رضا کتابدار، مهرداد خلیلی آثار ارسالی جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان را داوری کرده‌اند.
وی ادامه داد: یکی از اشکالات این بود که همکاران در انتخاب قالب‌های رسانه‌ای برای شرکت در جشنواره دچار مشکل هستند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image