مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با هدف بررسی وضعیت و رفع مشکلات و ایجاد بخش های جدید، از کتابخانه عمومی آزادگان ساری بازدید کرد.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، (۷ اسفندماه) آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به همراه تعدادی از همکاران ستادی از بخش های جدید کتابخانه آزادگان ساری بازدید کرد.

بخش علوم حوزوی و اسلامی کتابخانه آزادگان ساری با اهدای کتاب‌ از سوی آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران آماده شده است و طلاب و حوزه های علمیه می توانند به عنوان مرجع کتاب های دینی و مذهبی از آن استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به اینکه بازدیدها به صورت دوره ای در تمامی شهرستان‌ها انجام می شود، گفت: همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده همکاران می تواند موجب پیشرفت کاری و ارتقای خدمات در کتابخانه ها شود.

ولیپور هدف از این‌ بازدیدها را انتقال تجربیات کاری در حوزه کتابخانه‌ها و ارتباط نزدیک‌تر برای اجرای هرچه بهتر سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اداره کل تمام تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات موجود در کتابخانه های عمومی انجام خواهد داد تا فضایی مناسب و آرامش بخش برای اعضاء و کتابداران فراهم شود.

در پایان این بازدید گفتگوی صمیمانه برخی از کتابداران با مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران به منظور رفع نگرانی ها و دغدغه ها صورت گرفت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image