مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: تا پایان سال جاری ۸۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در استان توزیع می شود.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا پایان سال ۸۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش در استان توزیع می‌شود، افزود: از این تعداد ۲۰۰ سری امروز بین نوعروسان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان وجود دارند، افزود: از این تعداد ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ نفر دانشجویان تحت پوشش هستند.
وی گفت: سه هزار نفر برای دریافت وام قرض الحسنه پشت نوبت هستند و وام کارگشایی با مبلغ ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد ارائه می‌شود و تسهیلات این افراد تا قبل از پایان سال انجام خواهد شد.
عالیشاه یادآور شد: تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های درمانی، ودیعه مسکن، اجاره و غیره پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد مازندران همچنین از جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی مرکز برای ارائه تسهیلات به مددجویان خبر داد و گفت: در مجموع تا پایان سال جاری ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌شود که ۱۰ میلیارد تومان آن از سوی یک خیر تأمین شده است.
وی گفت: همه ساله تمامی اعتبارات تخصیصی به کمیته امداد بین نیازمندان توزیع و صندوق صفر می‌شود.
حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به راه اندازی امداد هوشمند در استان اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه دیگر لزومی به مراجعه مددجویان برای دریافت خدمات به این نهاد نیست و می‌توانند با مراجعه به سامانه، خدمات را دریافت کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image