مدیرکل کمیته امداد مازندران از ایجاد ۱۱ هزار و ۲۰۰ فقره اشتغال برای مددجویان و خانواده های نیازمند سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش سارخبر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به عملکرد این نهاد، راه اندازی امداد هوشمند را برای حفظ کرامت نیازمندان، تسهیل در ارائه خدمات را از جمله اقدامات بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی امداد هوشمند از مراجعات مددجویان به ادارات جلوگیری می‌شود، گفت: مددجویان با گوشی تلفن همراه می‌توانند تقاضای خود را ثبت و خدمات را دریافت کنند.
وی از دیگر کارهای وی با اشاره به راه اندازی ۴۵۶ مرکز نیکوکاری در استان گفت: از این تعداد ۱۲۵ مرکز تخصصی بوده و مابقی عمومی است که کار کمیته امداد را در محلات انجام می‌دهند و نیازی به رجوع مردم به کمیته امداد نیست.
وی از برپایی دومین همایش ملی ترویج صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: یکی از خیران ۱۰ میلیارد تومان به عنوان قرض ماندگار سپرده گذاری کرده است و تا عید چهار هزار نفر از پشت نوبتی تا تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.
حجت الاسلام عالیشاه یکی ازدیگر کارهای مهم این نهاد را تحت پوشش قراردادن ۸۰ هزار خانوار، ۱۲ هزار دانش آموز بیان کرد و گفت: امسال ۱۱ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای جوانان و خانواده‌های تحت پوشش و غیرپوشش ایجاد شد و ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.
مدیرکل کمیته امداد مازندران شمار ایتام تحت پوشش را دو هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: همچنین هزار و ۳۰۰ مسکن برای مددجویان در دست ساخت داریم که نیازمند حمایت خیران هستیم.
وی گفت: به برکت ولایت و امام زمان (عج) همه چیز در انقلاب داریم و در کمیته امداد می‌توانیم و می‌شود، شعار و باور اصلی ما است و در آستانه عید هزار فقره جهیزیه بین نوعروسان نیازمندان توزیع می‌شود.
حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به توزیع ۴۰۰ هزار برگه کی یو آر و نصب روی صندوق‌های صدقات گفت: از این پس خانواده‌ها می‌تواند به صورت آنلاین صدقات را پرداخت کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image