مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با ثبت شکایت در سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی، کارشناسان روابط عمومی شکایات را در کوتاهترین زمان ممکن با رضایت مندی مشتریان رسیدگی و به آنها ابلاغ می نمایند.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از آمادگی واحد پاسخگویی به شکایات روابط عمومی منطقه ساری برای دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی به صورت شبانه روزی گفت  و ادامه داد: رضایت کلیه شاکیانی که به هر دلیلی با سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ومنطقه ساری تماس گرفتند با پیگیری مجدانه کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن در سال ۱۴۰۰ بررسی و با رضایت مشتریان مختومه شد.
وی در معرفی سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی منطقه ساری اظهار کرد: وضعیت نماز خانه، سرویسهای رایگان، تکریم ارباب رجوع، کم فروشی، آلودگی زیست محیطی و فرآورده های نفتی، نظافت و زیبا سازی محوطه  جایگاههای عرضه سوخت و تامین به موقع سوخت مورد نیاز مشتریان از مواردی است که توسط این واحد پیگیری می شود.
رجب پور تاکید کرد: به محض دریافت پیام و طرح شکایت تیم بررسی با موضوعیت نوع شکایت در محل حاضر شده و موضوع را به صورت دقیق بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می کنند، در صورت طرح دعوی از سوی شاکیان و به نتیجه نرسیدن غیابی، از شاکیان دعوت می شود در یک جلسه حضوری با حضور متشاکی موضوع طرح ودر جهت رضایت مندی مشتری اقدام می شود.
 رجب پور فرهنگ سازی کاهش مصرف سوخت و رعایت نکات ایمنی در جایگاهها همچنین آماده سازی سخت افزاری و نرم افزار اثر گذار در روند سوخت رسانی را از موارد قابل توجه در جایگاهها دانست که توسط کارشناسان مجرب منطقه ساری مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۷۰ شکایت در سامانه پاسخگویی رسیدگی به شکایات مردمی ثبت و نسبت به جلب رضایت شاکیان اقدام شد.
مدیر منطقه ساری با اشاره  به پاسخگویی شبانه روزی  شکایات مردمی افزود،: شماره های ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و تلفن  پیامگیر ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ روابط عمومی منطقه ساری به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم شریف استان و مسافران می باشد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image