معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، امروز، از پروژه‌های ترافیکی و تمهیدات و آمادگی های نوروزی سطح شهرستان آمل بازدید کرد. ‎

رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران امروز، با همراهی فرماندار آمل، مدیرکل مدیریت بحران استان، سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری، شهرداران آمل و مدیران دستگاه های اجرایی، از پروژه‌های ساماندهی ترافیکی شهر آمل، محور آمل چمستان و پروژه های عمرانی شهرداری امامزاده عبدالله (ع) بازدید و در دیدار با شهروندان آملی در خصوص وضعیت خدمات‌رسانی شهرداری‌ها گفتگو کرد.
معاون عمرانی استاندار مازندران در این بازدید با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی های شهرها مورد تاکید استاندار است، گفت: یکی از پروژه های ساماندهی ورودی‌های شهرها، محور آمل چمستان است که در کنار ساماندهی این ورودی پرحجم، ترافیک منطقه نیز کاهش خواهد یافت‌.
علیخانی با بیان اینکه پاکسازی معابر و خیابان‌ها در روزهای پایانی سال مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: منظر شهری در آستانه نوروز برای شهروندان و مسافران زیباسازی شود.
وی با اشاره به اینکه المان های نوروزی، فستیوال ها و بازارچه های محلی از سوی شهرداری ها در آستانه نوروز تدارک دیده شود، افزود: مکان های فروش محصولات رفت و روب روزانه برای بخش کشاورزی و دامداری مقرر شود تا بتوان در حوزه اقتصادی نوروز نیز ایجاد انگیزه شود.
معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مدیریت شهری، نسبت به زیبایی شهرها اهمیت قایل شود، بر مدیریت پسماندها در محلات و مناطق آمل تاکید کرد‌.
وی با تاکید بر این که ساماندهی ترافیک و توجه به مدیریت بحران در ایام عید جدی گرفته شود، گفت: تاکید استاندار مازندران  بر خدمات رسانی در ایام نوروز است و شهرستان 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image