مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: با پیش بینی افزایش مسافرتهای نوروزی این شرکت با ذخیره سازی مطلوب سوخت ، خود را برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی آماده کرده است.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی که در نیمه دوم اسفند ماه  در منطقه ساری برگزار شد ازهماهنگی های انجام شده با سازمانهای مختلف و جایگاهداران منطقه ساری گفت و اظهار داشت: منطقه ساری به کمک مدیران مجاری عرضه تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا خدمات مطلوبی در روزهای پایانی سال و نوروز  1401 به مردم استان و مسافران ارائه شود تا سفر خوشی در این استان تجربه کنند.
سبحان رجب پور با بیان این که جمعیت مازندران در تعطیلات نوروزی چند برابر افزایش می یابد، تصریح کرد: برای آمادگی بیشتر، گروههایی با هدف کنترل و نظارت بر خدمات جایگاههای سوخت به ویژه در نقاط ورودی استان (جاده های هراز، سوادکوه  و ورودی بهشهر) در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: بازرسی و کنترل در این مدت به صورت مستمر درجایگاهها انجام می شود.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری درباره جایگاههای موجود این منطقه یادآور شد: به طور کلی ۱۳۴ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۸۸ باب جایگاه سی ان جی در منطقه ساری فعالیت می کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری تعداد جایگاههای فرآورده مایع و سی ان جی را ۲۲۲ باب شمرد و با اعلام شماره تلفنهای ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  و تلفن ۳۳۲۷۰۱۳۸ منطقه ساری برای پاسخگویی به نقطه نظرات و شکایت میهمانان وهم استانی ها  به صورت شبانه روزی آماده می باشد. 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image