مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در روز درخت کاری مدیر منطقه ساری به همراه جمعی از کارکنان به منظور حفظ محیط زیست و صیانت از حقوق شهروندی در فضای سبز چند اصله نهال کاشتند.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی، عباس خلیل پورمسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری درحاشیه مراسم بزرگداشت روز درخت کاری که در انبار نفت منطقه ساری در مورخ ۱۵اسفند۱۴۰۰ برگزار شد، بیان کرد: جهان برای نفس کشیدن به درخت نیاز دارد و این امر اهمیت توجه به منابع طبیعی را نشان داده و کاشت درخت را بیش از پیش مهم می کند.
عباس خلیل پور با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری مسئولیت اجتماعی خود را در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حوزه محیط زیست تعریف کرده است و با اجرا و حضور در چنین برنامه‌هایی سعی دارد فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست را در بین مردم گسترش دهد، اظهار کرد: در این مراسم که با حضور مدیر منطقه ساری و جمعی از کارکنان در انبار نفت ساری برگزار شده تعداد زیادی اصله درخت میوه کاشته شد.
خلیل پور با اشاره به اهمیت حضور ادارات در برنامه‌های محیط زیستی، افزود: در سالی که به انتهای آن نزدیک می شویم تلاشهای زیادی با همراهی واحد بهداشت و محیط زیست منطقه ساری در جهت رشد و گسترش فرهنگ پاسداشت محیط زیست و احترام به طبیعت انجام شد.
عباس خلیل پور واحد بهداشت ومحیط زیست منطقه ساری را پیشرو در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین کارکنان دانست و گفت: هریک از افراد جامعه در این هفته با کاشت یک نهال می توانند در توسعه فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک سهیم باشد.
مسئول روابط عمومی منطقه ساری در پایان تاکید کرد: با توجه به مشکلات و حساسیت های زیست محیطی تاسیسات نفتی، لازم است به میزان این حساسیت ها، صنعت نفت با تلاش مضاعف درحفظ بهداشت محیط زیست، تداوم نشاط و شادابی طبیعت را در تاسیسات نفتی داشته باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image