مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۳ درصد فوتی ناشی از حوادث کار در سال جاری خبر داد و گفت: ۸۹ نفر امسال جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه امسال ۸۹ در اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشت.
وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در ۱۰ ماهه امسال به ترتیب شهرستان ساری با ۱۲، آمل با ۹ و چالوس با هشت مورد بیشترین و شهرهای و شهرهای میاندورد، گلوگاه و فریدونکنار هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.
وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۴۵ نفر و پس از آن برق گرفتگی با ۲۲، برخورد جسم سخت با ۱۵ و و سایر با ۷ مورد در رتبه بعدی قرار دادند و ماه خرداد با با ۱۵ مورد بیشترین و دی ماه با پنج مورد کمترین آمار فوتی گزارش شده است.
عباسی افزود: علاوه بر این سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۲۳ نفر بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۷ فوتی کمترین آمار را داشتند.
عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۳۰ نفر (۷۸۳ مرد و مابقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image