به گزارش سارخبر، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران در جلسه شورای معاونان که در دفتر شهردار ساری برگزار شد، وفاق و همدلی همه نیروهای موثر و دلسوز ساری را برای خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه شهر ضروری دانست و گفت: بدون اتخاذ رویکرد همدلی و تعامل نمی‌توان در انجام مأموریت‌ها موفق بود. به تاکید چند باره میگویم دست همه صاحب نظران برای توسعه ساری را به گرمی می فشارم.

وی اعتقاد به کار گروهی، اتحاد و انسجام بین مدیریت شهری را در انجام خدمات شایسته به شهروندان مهم دانست و افزود: با استفاده از افراد متخصص و متعهد و هم افزایی اندیشه ها می‌توان توسعه شهر را شتاب بخشید.

طالبی به در پیش بودن سال نو اشاره کرد و با آرزوی مرتفع شدن فضای کرونایی، افزود: به همت همکارانم در خانواده بزرگ شهرداری ساری با تلاش مضاعف فعالیت های لازم برای آماده‌سازی شهر به جهت استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی را در نظر خواهیم گرفت.

وی همچنین بر ضرورت توزیع متوازن و عادلانه خدمات و امکانات شهری تأکید کرد وگفت: ارائه خدمات شهری به‌صورت متوازن از الزاماتی است که باید جدی موردتوجه قرار گیرد.از شما معاونین می خواهم که در دوایر زیر مجموعه خود این مسئله را تبیین نمایید که در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات ، چهارگوشه ساری را در نظر داشته باشند چرا که ما موظف به تحقق گزاره برقراری عدالت اجتماعی هستیم.

طالبی ایجاد نشاط اجتماعی را یکی دیگر از رویکردهای شهرداری ساری دانست و تأکید کرد: با اتخاذ تمهیدات لازم می‌توان بستر را برای افزایش نشاط اجتماعی و آرامش روحی شهروندان فراهم کرد تحقق این مهم نیز مستلزم همفکری و همدلی همه عوامل شهرداری است. تخصیصا معاونت خدمات شهری در اعیاد ملی و مذهبی این مهم را سرلوحه کار داشته باشد.

شهردار ساری گفت: آنچه من امروز برای برون رفت ساری از مشکلات پیش رویش می بینم همیت و تعصب سازمانی شما همکاران پرتلاشم می باشد . همه ما باید تلاشمان را برای پاسخگویی به نیازهای معقول و منطقی شهری، شهروندان مضاعف ‌کنیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image